סגור
ג'יימי דיימון מנכ"ל ג'יי פי מורגן בישראל
ג'יימי דיימון מנכ"ל ג'יי פי מורגן בישראל

בלעדי
ג'יימי דיימון, מנכ"ל הבנק הגדול בארה"ב ג'יי.פי מורגן, הגיע לביקור מיוחד בישראל

דיימון מקיים סדרת פגישות עם בנקים ישראליים וכן עם לקוחות הבנק כאן; לפי ההערכות, הוא צפוי להיפגש עם מספר חברות טכנולוגיה שהבנק בוחן השקעה בהן; נפגש עם מנכ"לים ובכירי יזמי ההייטק בישראל וכן עם ראשי מוסדות פיננסיים וקיים שולחן עגול עם קרנות הון סיכון; דיימון הודיע במאי כי יפרוש מניהול הבנק, אך הוא עדיין מכהן בתפקיד

ג'יימי דיימון, מנכ"ל בנק ג'יי.פי מורגן האמריקאי, הגיע לביקור מיוחד בישראל, כך נודע לכלכליסט. כחלק מהביקור מקיים דיימון, שנחשב לדמות הבנקאית הבכירה בעולם, סדרת פגישות עם בנקים ישראליים וכן עם לקוחות הבנק כאן.
הביקור של דיימון נמשך 48 שעות בלבד ובין היתר הוא נפגש כאמור עם לקוחות הבנק בישראל. דיימון נפגש גם עם מנכ"לים ובכירי יזמי ההייטק בישראל וכן עם ראשי מוסדות פיננסיים וקיים שולחן עגול עם קרנות הון סיכון.
היום (ד') הגיע לפגישה עם עובדי הבנק בישראל. לג'יי.פי מורגן צ'ייס יש 170 עובדים בישראל, מתוכם כ-120 עובדים במרכז החדשנות של הבנק, שנמצא בהרצליה ועוסק בפיתוחים טכנולוגיים עבור הבנק.
כמו כן הוא צפוי לפי ההערכות להיפגש גם עם מספר חברות טכנולוגיה שג'יי.פי מורגן בוחן השקעה בהן. דיימון (68) הודיע במאי כי יפרוש מניהול הבנק, אך הוא עדיין משמש בתפקיד.

1 צפייה בגלריה
קהל מאזין ל ג'יימי דיימון מנכ"ל ג'יי פי מורגן בישראל
קהל מאזין ל ג'יימי דיימון מנכ"ל ג'יי פי מורגן בישראל
קהל מאזין להרצאה של ג'יימי דיימון, מנכ"ל ג'יי.פי מורגן בישראל

לפני כשנה הרחיב ג'יי.פי מורגן משמעותית את הפעילות בישראל בדגש על בנקאות מסחרית עבור חברות הייטק. הבנק גייס מאז כעשרה עובדים בנוסף לאלה שעסקו בבנקאות השקעות, בנקאות פרטית וניהול עושר. ג'יי.פי מורגן פתח את המשרד הראשון שלו בישראל ב־2000.
הפעילות החדשה בישראל היא חלק מחטיבת החדשנות של ג'יי.פי מורגן (innovation economy) שמיועדת לטיפול בחברות צמיחה, מייסדי חברות הייטק וקהילת הון סיכון.
ג'יי.פי מורגן הקים ופיתח את חטיבת בנקאות החדשנות בארבע השנים האחרונות, ולאחרונה אף רכש את פירסט ריפבליק בנק (FRB) שקרס זמן קצר אחרי בנק SVB, זאת כדי להגדיל את הנוכחות בסיליקון ואלי ובמגזר הטכנולוגיה בכלל.