קראפט היינץ שוקלת למכור את מותג הבשר אוסקר מאייר
קראפט היינץ שוקלת למכור את מותג הבשר אוסקר מאייר
וול סטריט ג'ורנל דיווח על המהלך, שעשוי להכניס למוכרת סכום של 5-3 מיליארד דולר; אוסקר מאייר נאלצה להתמודד עם ירידה בביקושים על רקע המעבר לתזונה בריאה יותר
חברת קראפט היינץ בודקת אפשרות למכירת מותג הבשר אוסקר מאייר שבבעלותה - מהלך אשר עשוי להכניס לה 5-3 מיליארד דולר, על כך דיווח אתמול (ב') הוול סטריט ג'ורנל.
עסקי אוסקר מאייר, הידועים בזכות מוצרי הנקניקיות, הבייקון, והבולונז שלהם, נאלצו להתמודד עם ירידה בביקושים על רקע המעבר לאפשרויות של תזונה בריאה יותר.
למרות שטרם ברור מי עשויה להיות מעוניינת ברכישת העסק, הקונים הפוטנציאליים כוללים חברות הון פרטיות ושחקנים ממגזר המזון. לפי הדיווח, קראפט היינץ רמזה כי בנק אוף אמריקה ו-Centerview Partners הביעו עניין באפשרות לרכוש את אוסקר מאייר.
לפני מיזוגה עם היינץ ב-2015, קראפט פודס תכננה להפוך את אוסקר מאייר לחברה נפרדת, וזאת עוד ב-2007. מניית קראפט היינץ עלתה אתמול ב-0.7% במסחר בוול סטריט לרמה של 36.45 דולר בעקבות הידיעה.