סגור
פזית גרפינקל ראש החטיבה הקמעונאית בנק הפועלים
פזית גרפינקל ראש החטיבה הקמעונאית בנק הפועלים (צילום: ענבל מרמרי)

פזית גרפינקל תמונה לראש החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים במקום דלית רביב

רביב פרשה מהבנק לאחר שלא נבחרה לתפקיד המנכ"לית עליו התחרתה עם ידין ענתבי, שנבחר לבסוף. עדי דאובר, מנהל חדרי עסקאות וברוקראז' בחטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית, מונה למשנה למנכ"ל

פזית גרפינקל, ראש אגף חווית הלקוח בחטיבה הקמעונאית של בנק הפועלים, תחליף את דלית רביב בראש החטיבה - כך נודע לכלכליסט.
רביב פרשה מהבנק לאחר שלא נבחרה לתפקיד המנכ"לית, והדירקטוריון העדיף לבחור את ידין ענתבי. המינוי של גרפינקל נעשה ע״י ענתבי ואושר לפני שעה קלה בדירקטוריון הבנק. המינוי כפוף לאישור הפיקוח על הבנקים.
בנוסף מינה הבנק את עדי דאובר, מנהל חדרי עסקאות וברוקראז' בחטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית, למשנה למנכ״ל ענתבי. הוא יחליף בתפקיד את ענתבי עצמו וישמש גם כממונה על חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית. מועד כניסתו לתפקיד יחול היום. ענתבי החליט לקדם מנהלים מתוך הבנק ולא לייבא מנהלים מבחוץ.
גרפינקל הצטרפה לבנק ב-2003 וניהלה מספר סניפים ומחלקות בחטיבה הקמעונאית וחטיבת משאבי אנוש, ולאחר מכן שימשה כמנהלת מחלקת תפעול וכמנהלת אזור ירושלים בחטיבה הקמעונאית. בשנת 2021 החלה לכהן בתפקידה הנוכחי כמנהלת אגף חווית לקוח ובנקאות ישירה.
דאובר הצטרף לבנק ב-2004 ושימש כסוחר בחדרי העסקאות של הבנק, ולאחר מכן כיהן במספר תפקידי ניהול בחדרי העסקאות, לרבות ראש דסק חברות ומנהל מחלקת הלקוחות של חדרי העסקאות. בשנת 2021 מונה כמנהל אגף חדרי עסקאות וברוקראז'.
מנכ"ל בנק הפועלים, ידין ענתבי: "פזית ועדי הם שני מנהלים מצוינים שגם יובילו את החטיבה הקמעונאית וחטיבת שווקים פיננסיים לשיאים חדשים וגם יהוו חיזוק להנהלת הבנק. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לדלית רביב על תרומתה לבנק לאורך השנים ומאחל לה הצלחה בדרכה החדשה".