סגור
דונלד טראמפ 3 בוועידה הרפובליקאית יולי 2024
דונלד טראמפ (צילום: בלומברג)

משתתף לשעבר ב"מתמחה" ומייסד שותף של טראמפ מדיה מכר מניות ב-100 מיליון דולר

לפי דיווח ב-CNN, אנדי ליטינסקי, שהשתתף בעבר בתוכנית הריאליטי בהנחייתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות, מכר כמעט את כל אחזקתו בחברת המדיה ונותר עם מאה מניות בלבד

אנדי ליטינסקי, בעל מניות גדול בחברת המדיה של דונלד טראמפ, ומשתתף לשעבר בתוכנית הריאליטי שלו "המתמחה", מכר כמעט את כל ההחזקה שלו בחברה. ב-CNN דיווחו כי שווי ההחזקה עמד על סביבות 100 מיליון דולר במחיר המניה הנוכחי.
חברת יונייטד אטלנטיק ונצ'ורס שבשליטתו של ליטינסקי, שהיה גם אחד המייסדים של חברת טראמפ מדיה, מחזיקה כעת במאה מניות בלבד של החברה, כך לפי מסמכים שהוגשו ביום חמישי לרגולטורים. מדובר בירידה מיותר מ-7.5 מיליון מניות שהיו בבעלות החברה של ליטינסקי נכון לסוף מרץ. מיונייטד אטלנטיק ונצ'ורס לא התקבלה תגובה לדיווח.
מכירת המניות לא מפתיעה במיוחד בהתחשב בכך שליטינסקי מעורב בקרב משפטי נגד חברת המדיה של טראמפ סביב המניות. ליטינסקי התפרסם בתוכנית המתמחה של טראמפ, שעזרה לבסס את המוניטין של הנשיא לשעבר כאיש עסקם מצליח וקשוח.
טראמפ מחזיק ב-114.75 מיליון מניות בטראמפ מדיה, כך לפי הדיווחים האחרונים לרגולטורים. לפי מחיר המניה במאי, שווי ההחזקה הזו עמד על 6.2 מיליארד דולר, אך בחודשים האחרונים צנחה המנייה ומוקדם יותר השבוע נפלה לשפל חדש. לפיכך, בהתבסס על מחיר הסגירה אתמול של 13.98 דולר, ההחזקה של טראמפ שווה כעת 1.6 מיליארד דולר.