קסטרו משדרגת ב-30% את שכרו של מנכ"ל המותגים - יקבל יותר ממנכ"ל הקבוצה
קסטרו משדרגת ב-30% את שכרו של מנכ"ל המותגים - יקבל יותר ממנכ"ל הקבוצה
יוסי גביזון מייסד הודיס, שמונה בפברואר למנכ"ל המותגים של כל קבוצת קסטרו-הודיס, יקבל שכר שנתי בעלות של 5.3 מיליון שקל - עלות השכר של מנכ"ל הקבוצה יאיר אוחיון עומדת על 4.3 מיליון שקל
שכרו של יוסי גביזון, מנכ"ל המותגים בקבוצת האופנה קסטרו-הודיס ובעל מניות בקבוצה, יעלה ב-29% - השדרוג יעמיד את עלות השכר השנתי של גביזון על 5.3 מיליון שקל.
כך עולה מזימון לאסיפה שהוציאה קסטרו-הודיס, לצורך אישור השכר. עלות שכרו של מנכ"ל הקבוצה יאיר אוחיון נמוכה יותר - 4.3 מיליון שקל.
שכרו החודשי של גביזון יעלה ל-150 אלף שקל לעומת 116 אלף שקל כיום. תקרת המענק השנתי הועלתה מ-2.7 ל-3 מיליון שקל. עלות השכר השנתי האמורה של 5.3 מיליון שקל כוללת 2.3 מיליון שקל שכר במזומן ו-3 מיליון שקל כמענק.
גביזון, מייסד קבוצת הודיס, החל בפברואר האחרון לשמש כאחראי גם על כלל מותגי האופנה של הקבוצה, כולל המותגים מבית קסטרו. זאת לאחר שרון רוטר ששימש מנכ"ל הקבוצה, עבר לפתח את המותג הקוסמטי איב רושה בארה"ב (בעקבות זכיון ההפצה החדש שקיבלה קסטרו).
ועדת התגמול נימקה את עדכון השכר בין היתר בכך ש"עם השינוי עקב עסקת איב רושה, קיבל גביזון גם את האחריות למותג קסטרו ותוארו עודכן למנכ"ל המותגים של הקבוצה". את העלאת המענק נימקה ב"רצון לתגמל אותו בגין הגדלת רווחי החברה ולחזק את הקשר בין הצלחתה לתגמול".
על כך ששכרו יהיה גבוה משל מנכ"ל החברה כתבה ועדת התגמול: "אומנם, עדכון השכר הקבוע יביא לכך שהתגמול הקבוע של גביזון יהיה גבוה משל מנכ"ל החברה, אולם בשל תפקידיו היחודיים והרוחביים בקבוצה, והעובדה שהוא פועל לצד מנכ"ל החברה בהובלת פעילות הקבוצה המסחרית והעסקית תוך ראייה כלל קבוצתית ואסטרטגית, הובלת פעילות הפיתוח העסקי של הקבוצה לצורך מימוש התוכנית האסטרטגית, הובלת מיזוגים, רכישות ועסקאות החורגות ממהלך העסקים הרגיל של הקבוצה... כל אלו מצדיקים את התגמול המוצע".