החל שיווק הדור החדש של לקסוס NX בישראל
החל שיווק הדור החדש של לקסוס NX בישראל
בלקסוס מדגישים כי מדובר בדגם חדש שכולל מערכות הנעה חדשות - ובפעם הראשונה מוצע גם בגרסת פלאג אין הייבריד. המחירים: החל ב-290 אלף שקל לגרסה ההיברידית, ו-325 אלף שקל לגרסת הפלאג אין הייבריד
ה-NX עצמו דומה מאוד מבחינה חיצונית לקודמו, אך בלקסוס מדגישים כי מדובר בדגם חדש שכולל מערכות הנעה חדשות - ובפעם הראשונה מוצע גם בגרסת פלאג אין הייבריד.
מבחינה טכנית, ה-NX ארוך מקודמו ב-20 מ"מ והאורך של בסיס הגלגלים של הדור החדש גדול ב-30 ס"מ. הגרסה החשובה ביותר של ה-NX עבור השוק הישראלי היא גרסת הפלאג אין הייבריד. מדובר בגרסה שחולקת מכלולים עם טויוטה ראב 4 – כולל מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים ומנוע עזר חשמלי, כאשר צמד המנועים מייצרים ביחד 306 כוחות סוס וטווח נסיעה תאורטי של 70 ק"מ בכוח חשמל לפני כניסת מנוע הבנזין לפעולה.
לצד גרסת הפלאג אין הייבריד מוצעת גם גרסה היברידית "רגילה" בעלת מנועים אשר מפיקים ביחד 244 כוחות סוס.
כנהוג בקטגוריה, ה-NX מצויד במערכות בטיחות אקטיביות הכוללות מערכת שמסוגלת לזהות רוכבי אופנועים וגם עצמים כגון עצים אשר נמצאים בדרכו של הרכב. רמת הגימור הבסיסית של ה-NX מצוידת בין היתר בחישוקי 18 אינץ', מושבי עור חשמליים מחוממים וחיישני חניה. רמת הגימור הבכירה מצוידת בין היתר גם בחישוקי 20 אינץ'.
מחירו של ה-NX מתחיל ב-290 אלף שקל לגרסה ההיברידית, או מתחיל ב-325 אלף שקלים עבור גרסת הפלאג אין הייבריד.