סגור

החל שיווק הדור החדש של לקסוס NX בישראל

בלקסוס מדגישים כי מדובר בדגם חדש שכולל מערכות הנעה חדשות - ובפעם הראשונה מוצע גם בגרסת פלאג אין הייבריד. המחירים: החל ב-290 אלף שקל לגרסה ההיברידית, ו-325 אלף שקל לגרסת הפלאג אין הייבריד

לקס מוטורס החלה בשיווקו של הדור החדש של לקסוס NX - רכב הכביש שטח הבינוני של לקסוס.


ה-NX עצמו דומה מאוד מבחינה חיצונית לקודמו, אך בלקסוס מדגישים כי מדובר בדגם חדש שכולל מערכות הנעה חדשות - ובפעם הראשונה מוצע גם בגרסת פלאג אין הייבריד.
מבחינה טכנית, ה-NX ארוך מקודמו ב-20 מ"מ והאורך של בסיס הגלגלים של הדור החדש גדול ב-30 ס"מ. הגרסה החשובה ביותר של ה-NX עבור השוק הישראלי היא גרסת הפלאג אין הייבריד. מדובר בגרסה שחולקת מכלולים עם טויוטה ראב 4 – כולל מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים ומנוע עזר חשמלי, כאשר צמד המנועים מייצרים ביחד 306 כוחות סוס וטווח נסיעה תאורטי של 70 ק"מ בכוח חשמל לפני כניסת מנוע הבנזין לפעולה.

3 צפייה בגלריה
לקסוס NX החדש
לקסוס NX החדש
לקסוס NX החדש
(צילום: יצרן)

לצד גרסת הפלאג אין הייבריד מוצעת גם גרסה היברידית "רגילה" בעלת מנועים אשר מפיקים ביחד 244 כוחות סוס.

3 צפייה בגלריה
לקסוס NX החדש חשמלי
לקסוס NX החדש חשמלי
לקסוס NX החדש חשמלי
(צילום: יצרן)

כנהוג בקטגוריה, ה-NX מצויד במערכות בטיחות אקטיביות הכוללות מערכת שמסוגלת לזהות רוכבי אופנועים וגם עצמים כגון עצים אשר נמצאים בדרכו של הרכב. רמת הגימור הבסיסית של ה-NX מצוידת בין היתר בחישוקי 18 אינץ', מושבי עור חשמליים מחוממים וחיישני חניה. רמת הגימור הבכירה מצוידת בין היתר גם בחישוקי 20 אינץ'.

3 צפייה בגלריה
לקסוס NX החדש מבפנים
לקסוס NX החדש מבפנים
לקסוס NX החדש מבפנים
(צילום: יצרן)

מחירו של ה-NX מתחיל ב-290 אלף שקל לגרסה ההיברידית, או מתחיל ב-325 אלף שקלים עבור גרסת הפלאג אין הייבריד.