סגור

סיטרואן C4 החשמלית בישראל

דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן, משיקה את ה-C4 גם בגרסה בעלת מנועי בעירה פנימית. באופן יוצא דופן תשווק ה-C4 גם עם מנוע טורבו דיזל; המחיר של הגרסה ההתחלתית 139 אלף שקל ושל הגרסה החשמלית 165 אלף שקל

דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן, משיקה את ה-C4 בישראל. בדומה לדגמים נוספים של סטלאנטיס שמשווקים בישראל, גם ה-C4 תשווק גם בגרסה חשמלית ובגרסאות בעלות מנועי בעירה פנימית. באופן חריג תשווק ה-C4 גם בגרסה בעלת מנוע טורבו דיזל.


הגרסה החשמלית של ה-C4 מצוידת במנוע שמפיק 136 כוחות סוס ו-26.5 קג"מ. המהירות המרבית מוגבלת ל-150 קמ"ש וטווח הנסיעה הרשמי בין טעינות הוא עד 351 ק"מ.

2 צפייה בגלריה
סיטרואן 4C החדשה
סיטרואן 4C החדשה
סיטרואן 4C החדשה

לצד הגרסה החשמלית תוצע ה-C4 גם בגרסה שמצוידת במנוע הבנזין-טורבו המוכר של סטלאנטיס (חברה שנוצרה בינואר השנה כתוצאה מהאיחוד בין קונצרן PSA, החברה-האם של פיג'ו וסיטרואן, לקונצרן FCA, החברה האם של פיאט, קרייזלר וג'יפ) בנפח 1.2 ליטרים.
מנוע זה מפיק 130 כוחות סוס ו-23.4 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה מהירויות. הגרסה השלישית כאמור מצוידת במנוע טורבו דיזל המפיק (בדומה למנוע הבנזין) 130 כוחות סוס ו-30.6 קג"מ.
בשונה מדגמים אחרים של PSA, ה-C4 תשווק בישראל ברמת גימור אחת בלבד אשר כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אקטיבית (עד מהירות 140 קמ"ש), התרעה על סטייה מנתיב ומערכת להתרעה על אודות ערנות הנהג.

2 צפייה בגלריה
סיטרואן 4C החדשה מבפנים
סיטרואן 4C החדשה מבפנים
סיטרואן 4C החדשה, מבט מבפנים

מחירה של ה-C4 מתחיל ב-139 אלף שקל עבור גרסת הבנזין. מחיר גרסת הדיזל הוא 147 אלף שקל ומחירה של ה- C4 החשמלית הוא 165 אלף שקל.