סגור

יתחרה בבנטלי וברולס רויס? אזנום מגיע לאיחוד האמירויות

חברת אזנום האיטלקית תציג בשבוע הקרוב את רכב הפלדיום במלון וולדורף אסטוריה בראס אל ח'ימה. רכב שטח? מנהלים? טנדר משודרג? הדעות כנראה חלוקות. מה שבטוח - ידידותי לסביבה הוא לא

יש מי שיטענו שמדובר באחד מרכבי השטח הייחודיים ביותר בעולם. יש מי שיטענו שמדובר בכלל במכונית מנהלים. יש מי שיטענו שמדובר באחד מהרכבים המכוערים ביותר בעולם - ויש מי שיטענו שמדובר בסך הכול בטנדר משודרג. אך בכל מקרה, אזנום האיטלקית מכריזה על הצגה מיוחדת של מוצרי החברה בפני תושבי איחוד האמירויות, שתתקיים ביום שלישי הקרוב במלון וולדורף אסטוריה בראס אל ח'ימה.
אזנום היא יצרנית רכב איטלקית שהציגה בשלהי השנה שעברה את ה"פלדיום"- מכונית מנהלים סופר יוקרתית שמיועדת להתחרות ברולס רויס ובנטלי, אם כי יש מי שיטענו שמדובר דווקא ברכב שטח.


אבל בעוד שרולס רויס ובנטלי מבססות את המכוניות שלהן על מיטב ארכיטקטורת השלדות האקזוטיות, כולל אינספור שעות הנדסה ובדיקה ושימוש בסגסוגות קלות משקל, באזנום בחרו לבסס את הפלדיום על לא אחר מן הטנדר העממי של דודג'- הראם.
כאשר אזנום הציגה את הפלדיום בשנה שעברה, היא הודיעה שתייצר רק עשר יחידות. אך ייתכן בהחלט שלנוכח השם הלא מוכר, המכלולים העממיים והעובדה שלא מדובר ברולס רויס, אזנום נדרשת כעת לשווק את הפלדיום במקום שבו רולס רויס ובנטלי זוכות מאז ומתמיד להצלחה: איחוד האמירויות.

2 צפייה בגלריה
אזנום פלדיום רכב
אזנום פלדיום רכב
אזנום פלדיום
(צילום: יצרן)

לפי פרסומיה של אזנום, הפלדיום הוא "הוכחה ברורה לכשרונם ויכולתם של מעצביה ומציג את התוצאה של תשומת לבם לפרטים". עוד מדגישה אזנום כי: "פלדיום הוא הצהרה מרהיבה של אזנום המדגימה לעולם את איכות יצירות המותג ומייצרת רושם ראשוני מסובב ראשים".
הפלדיום, לדברי החברה, מסוגל לצלוח כל סוג של שטח גם בהנעה כפולה וגם ללא הנעה כפולה (הצהרה מפתיעה מעט אך היא מופיעה בפרסומי אזנום), לאחר שהיצרנית עצמה ביצעה ברכב מבחנים מפרכים על פני עשרות אלפי קילומטרים.
2 צפייה בגלריה
אזנום פלדיום רכב
אזנום פלדיום רכב
מבט מבפנים
(צילום: יצרן)
בנוסף, אזנום חושפת שהפלדיום שיוצג כאמור ביום שלישי הקרוב, רחוק מאוד מלהיות ידידותי לסביבה: מדובר במנוע בנפח 6.3 ליטרים שמפיק 850 כוחות סוס (מנוע שככל הנראה מבוסס על מנוע של דודג') הודות לצמד מגדשי טורבו. המחיר ההתחלתי, כך לפי פרסומים באירופה, הוא 300 אלף דולר לא כולל רשימה ארוכה במיוחד של תוספות אפשריות.