סגור
מבחן רכב הונגצ'י 9
(דור מנואל)

הונגצ'י ESH 9 הסיני מושק בישראל; המחיר - החל מ-400 אלף שקל

מחירו של רכב הכביש שטח של היצרנית הסינית עשוי להגיע לחצי מיליון שקל, עבור הגרסה הבכירה. מדובר ברכב גדול מאוד, המשתרע על כ-5.2 מטרים

סמלת, יבואנית ג'יפ וסובארו משיקה בישראל את הונגצ'י ESH 9, רכב הכביש שטח החשמלי הבכיר של הונגצ'י הסינית, שבעצמה מהווה חלק מקבוצת FAW הסינית.
כפי שפורסם ב"כלכליסט", מחירו של ה-ESH 9 מתחיל ב-כ400 אלף שקל (בכך הופך ה-ESH 9 לרכב הסיני היקר בישראל) ומגיע עד לחצי מיליון שקל עבור הגרסה הבכירה.
1 צפייה בגלריה
הונגצ'י ESH 9 רכב כביש שטח חשמלי סיני
הונגצ'י ESH 9 רכב כביש שטח חשמלי סיני
הונגצ'י ESH 9 רכב כביש שטח חשמלי סיני
(צילום: יצרן)
לפי נתוני הונגצ'י ("דגל אדום" בסינית), ה-ESH 9 החשמלי מסוגל לזנק ל-100 קמ"ש תוך 4.9 עד 6.5 שניות בהתאם לגרסה (ההספקים של צמד המנועים החשמליים נעים בין 435 ל- 551 כוחות סוס) ומסוגל לנסוע לטווח רשמי של 441 קילומטרים. לפי נתוני היצרנית גרסת הבסיס מצוידת בסוללה בקיבולת 84 קוט"ש והגרסה הבכירה בסוללה בקיבולת 99 קוט"ש. משך הטעינה בטעינה איטית הוא 4 עד 5 שעות בהתאם לדגם - ואילו טעינה מהירה מ-20% ל- 80% אורכת בין 25 דקות לחצי שעה בהתאם לרמת הגימור.
מבחינת הנתונים, מדובר ברכב גדול מאוד. לפי נתוני הונגצ'י ה ESH 9 משתרע על כ-5.2 מטרים (לשם השוואה, טסלה 3 משתרעת על כ-4.7 מטרים). רשימת האביזרים כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, "עד שמונה כריות אוויר" לפי היבואן (כלומר לא בכל הגרסאות יש שמונה כריות אוויר) והתראת עייפות נהג. מעבר לכך מצויד הרכב במושבים חשמליים, בקרת אקלים ארבע אזורית וחישוקי 21 אינץ'. ברמת הביניים (459 אלף שקל) מתווספים פנסי LED מטריקס ו-12 רמקולים במערכת השמע ואילו ברמה הבכירה (499 אלף שקל) מתווספים בין היתר מושבי קפטן, כלומר מושבים נפרדים בשורת המושבים השניה במקום ספסל.