סגור
מונית אוטונומית טסלה
מפעל טסלה (צילום: Brandon Bell/Getty Images)

דיווח: טסלה תחשוף את המונית האוטונומית שלה ב-10 באוקטובר

לפי בלומברג, כלי רכב החשמלי החדשני ייחשף באירוע שיתקיים באולפני הקולנוע של וורנר בראדרז דיסקברי בקליפורניה; הוא היה אמור להתקיים בראשית החודש אך נדחה עקב שינויי עיצוב שהבעלים אלון מאסק ביקש לבצע

טסלה מתכננת לחשוף את המונית האוטונומית שלה (הרובוטקסי) שלה באירוע שיתקיים באולפני הקולנוע של וורנר בראדרז דיסקברי, כך על פי מקורות המקורבים לנושא המצוטטים בידיעה של סוכנות בלומברג.
החברה מתכננת לחשוף את כלי הרכב החשמלי החדשני ב-10 באוקטובר במתקן שנמצא בבורבנק, קליפורניה, המכיל 29 במות ואירח בעבר הפקות מפורסמות, החל מסרטי באטמן, ועד סדרת הטלויזיה הפופולרית "חברים".
מאסק תיעדף לאחרונה את תחומי הנהיגה אוטונומית והבינה המלאכותית, והתרחק מעסקי הליבה של טסלה – כלי רכב חשמליים לצרכנים. החברה שבסיסה באוסטין, טקסס, עובדת כיום על אפליקציית שיתוף נסיעות שתונע ע"י צי של מוניות רובוטיות שלא זקוקות לנהג אנושי.
טסלה העבירה את משרדיה לאוסטין ב-2021 אך משרדי העיצוב שלה עדיין נמצאים בהות'ורן, קליפורניה. ב-2016 השתמש מאסק באולפנים הוליוודיים כדי להציג את מוצרי האנרגיה הסולארית של טסלה על הסט של הסדרה "עקרות בית נואשות".
טסלה דחתה את אירוע חשיפת הרובוטקסי, שהיה אמור להתקיים תחילה ב-8 באוגוסט, עקב שינויי עיצוב שביקש מאסק, כך דיווחה בלומברג ביולי. טסלה הייתה זקוקה גם לעוד זמן כדי ליצור אבות טיפוס פועלים, כך על פי מקורות בחברה.