אחרי שלוש וחצי שנות ציפייה: אב הטיפוס של טסלה סייברטראק ירד מפס הייצור
אחרי שלוש וחצי שנות ציפייה: אב הטיפוס של טסלה סייברטראק ירד מפס הייצור
תחילת השיווק מתוכננת לספטמבר. מדובר בפעם הראשונה בה היצרנית נכנסת לשוק הטנדרים החשמליים האמריקאי, ולפי פרסומים בארה"ב מספר ההזמנות הפוטנציאלי לדגם חוצה את רף המיליון. בשלב זה אין כמעט פרטים על הרכב
לאחר מספר דחיות ועיכובים טסלה מודיעה רשמית כי הסייברטראק הראשון שלה ירד מפס הייצור. הסייברטראק הוא אחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית: מדובר לא רק בדגם חדש לחלוטין ראשון לחברה מאז הצגתו הרשמית של מודל Y ב-2019, אלא גם בכניסה ראשונה של טסלה לפלח שוק שעד כה לא זכה למענה מצידה: שוק הטנדרים החשמליים האמריקאי.
לפי טסלה, הרכב הראשון שירד מפס הייצור לקראת תחילת שיווק מסודר בספטמבר, הוא אב טיפוס שישמש את היצרנית לבדיקות שונות. מעבר לכך, טסלה עדיין לא חשפה שום מידע אודות הסייברטראק פרט לציוץ בודד של אילון מאסק, בעליה, שהסביר כי לסייברטראק יש הנעה כפולה המבוססת על ארבעה מנועים. בפועל, בניגוד למשל לטסלה 3 ולטסלה מודל Y, הסייברטראק כנראה אינו מבוסס על ארכיטקטורת שלדה (מכלולים) של שום דגם אחר של היצרנית, מה שעשוי להסביר את פרק הזמן הניכר שחלף בין ההכרזה הראשונה על הסייברטראק לפני מעל שלוש שנים ובין מועד הייצור הקרב.
בניגוד ליתר דגמי טסלה שהגיעו לכל פלח שוק ראשונים, הפעם הסייברטראק נדרש להתמודד מול תחרות מצד פורד וריוויאן שמשווקות כבר טנדרים אמריקאים בארה"ב, אולם טסלה מחזיקה לפי פרסומים בארה"ב בצבר הזמנות פוטנציאלי שחוצה את רף מיליון היחידות - מה שאינו מופרך בהתחשב בפוטנציאל השוק ובמראה המהפכני של הסייברטראק.