טסלה החלה למכור בישראל מודל Y בגרסת הנעה אחורית
טסלה החלה למכור בישראל מודל Y בגרסת הנעה אחורית
לפי נתוני היצרנית, מודל Y בגרסת RWD מסוגל לנסוע לטווח של 455 קילומטרים ולזנק ל-100 קמ"ש תוך 6.9 שניות. הדגם הבסיסי יימכר ב-224 שלף שקל, מה שהופך אותו לזמין לקהלים גדולים יותר
לאחר תקופת המתנה ארוכה, טסלה החלה למכור בישראל את מודל Y בגרסת RWD, כלומר הנעה אחורית. המשמעות: בניגוד לגרסאותיה כפולות ההנעה אשר שווקו עד כה בישראל, שמחירן החל ב-285 אלף שקל, מחירה של טסלה מודל Y חדשה מתחיל (למי שאינו מעוניין בהנעה כפולה) ב–224 אלף שקל. עד כה טסלה לא שיווקה בישראל את מודל Y בגרסת ההנעה האחורית – אך זו שווקה בסין.
מבחינת המפרט, מודל Y RWD מסוגל לנסוע לטווח של 455 קילומטרים לפי נתוני היצרנית. לשם השוואה, מודל Y בגרסת ההנעה הכפולה הבסיסית אשר שווקה עד כה בישראל מסוגל לנסוע לטווח של 533 קילומטרים בגרסת לונג ריינג'. מעבר לכך, מודל Y בגרסת ההנעה האחורית מסוגל לזנק ל-100 קמ"ש תוך 6.9 שניות (בניגוד ל 5.0 שניות לגרסת הלונג ריינג' כפולת ההנעה אשר שווקה עד כה בישראל).
כניסת של מודל Y בגרסת הבסיס מהווה מהלך חשוב עבור טסלה: עד כה כדי לרכוש רכב כביש שטח של טסלה נדרשו הלקוחות להיפרד מכ-300 אלף שקלים. כניסתו של מודל Y בגרסת בסיס במחיר של פחות מ- 250 אלף שקל הופכת את הדגם לזמין לקהלים גדולים יותר- כולל קהלים שעד כה היו רוכשים טסלה 3.