דאבל ריקול לסייברטראק: דיפון תא המטען עלול להתנתק, המגבים עלולים לא לעבוד
דאבל ריקול לסייברטראק: דיפון תא המטען עלול להתנתק, המגבים עלולים לא לעבוד
טסלה מודיעה על שני ריקולים נפרדים לטנדר החשמלי שלה - שנוגעים לכל הרכבים שיוצרו מאז ה-26 במאי השנה - כמעט 12 אלף כלי רכב; באפריל הודיעה על ריקול ל-4,000 סייברטראק עקב חשש כי דוושת התאוצה תיתקע והרכב יאיץ ללא שליטה
יש בעיות שלא ניתן לתקן בעדכון מהאוויר: טסלה מודיעה על שני ריקולים נפרדים לסייברטראק - הטנדר החשמלי של טסלה.
לפי פרסומי היצרנית, הריקולים נוגעים לכל הרכבים שיוצרו מאז ה-26 במאי השנה וכוללים 11,383 רכבים. על פי פרסומי היצרנית, הריקול הראשון נוגע לדיפון פלסטיק שמודבק על שפת ה"ארגז" האחורי.
הפלסטיק, כך לפי היצרנית, לא הודבק כראוי והחלק עלול להשתחרר ולסכן נהגים שנוסעים מאחורי הרכב. במסגרת הריקול השני מגב הרכב עלול לא לפעול.
ריקול זה אינו הראשון שהיצרנית מפרסמת לסייברטראק: באפריל האחרון הודיעה טסלה על ריקול לכ-4,000 סייברטראק, שיוצרו בין נובמבר 2023 לאפריל 2024, עקב חשש מפני מצב בו דוושת התאוצה תיתקע והרכב יאיץ ללא שליטה.
"דוושת תאוצה תקועה עלולה לגרום לרכב להאיץ ללא שליטה, ולהגדיל את הסיכוי לתאונה", כתב משרד המשפטים האמריקאי בנוגע לריקול. הבעיה נובעת מכך שכאשר הדוושה נלחצת בעוצמה, הרפידה שעל גביה עלולה להתנתק ולהילכד בחלק פנימי של הרכב.