אאודי שומרת על דגמי המותג: מציגה את הסטיישן לעידן החשמלי
אאודי שומרת על דגמי המותג: מציגה את הסטיישן לעידן החשמלי
היצרנית הגרמנית בדרך לחישמול כל דגמיה כדי להבטיח שחובבי המותג יוכלו לרכוש מכוניות בתצורות המוכרות להם. אאודי הקפידה להציג גרסאות סטיישן גם לדגמי המנהלים שלה וכעת היא חושפת את ה-A6 אוואנט איטרון קונספט
אאודי הגרמנית מציגה את ה-A6 אוואנט איטרון קונספט. למכונית התצוגה החשמלית בעלת השם הארוך יש חשיבות גבוהה במנעד הדגמים של אאודי בגלל מילה אחת: "אוואנט". כלומר סטיישן, עבור מי שמכירים את היצע דגמי אאודי.
אאודי היתה יצרנית הרכב הראשונה שעוד בשנות השמונים הבינה את הפוטנציאל הטמון במכוניות מנהלים בתצורת סטיישן. עד אז מכוניות סטיישן נחשבו למכוניות משעממות אשר יועדו בעיקר לשנע ציוד פיקניק של משפחות. אבל אאודי השכילה למתג מחדש את הסטיישן כמכוניות אשר מיועדות לפעילות פנאי, וגם הקפידה להציג גרסאות סטיישן, או אוואנט בשפתה של אאודי, גם לדגמי המנהלים של היצרנית. הדבר אפשר לאאודי שנחשבה בשנות השבעים והשמונים לשחקנית יחסית חדשה בשוק מכוניות המנהלים להתמודד מול מרצדס בנץ וב.מ.וו.
כעת, כאשר אאודי נמצאת בדרך לחישמול של דגמי היצרנית, היא נדרשת להבטיח שגם בעתיד חובבי המותג יוכלו לרכוש מכוניות בתצורות המוכרות להם. מה שמסביר את ההחלטה לחשוף מכונית תצוגה - כלומר אב-טיפוס - דווקא בתצורת אוואנט. גרסה מוקדמת יותר שאינה בתצורת אוואנט הוצגה אשתקד.
לפי נתוני אאודי, האוואנט שומרת על מימדיה של הגרסה המוקדמת, ה-A6 איטרון, כלומר אורכה הוא 4,960 מילימטרים ורוחבה הוא 1,960 מילימטרים. אאודי עצמה אינה חושפת את הספק המנוע החשמלי, אבל מדגישה כי טווח הנסיעה הוא 700 קילומטרים בין טעינות.