חברת LYNK&CO הסינית חושפת ספינת דגל המבוססת על וולוו
חברת LYNK&CO הסינית חושפת ספינת דגל המבוססת על וולוו
היצרנית הסינית הציגה השבוע את רכב הכביש-שטח החדש, ה-9 LYNK&CO, המבוסס על מכלולים של וולוו XC90. רכבי החברה צפויים להגיע לארץ ב-2022
האם ספינת הדגל החדשה של LYNK&CO תגיע לישראל? היצרנית הסינית חשפה השבוע את הדגם הבכיר ביותר בהיצע - ה-9 LYNK&CO, שמבוסס על מכלולים של וולוו XC90.
כפי שנחשף ב"כלכליסט", זיכיון השיווק של היצרנית הסינית הושג על ידי חברת מאיר יבואנית וולוו.
מכוניות ראשונות של היצרנית מיועדות להגיע לישראל בשנה הבאה, אף שבפועל מכוניות של היצרנית כבר נוסעות בכבישי הארץ במסגרת ניסויים שעורכת מובילאיי, וגם במסגרת ניסויים שעורכת ג'ילי הסינית.
חברת LYNK&CO עצמה נחשבת ליצרנית סינית שמלכתחילה סימנה את שוק הרכב האירופי כמטרה ולא את השוק המקומי. רוב דגמי היצרנית מבוססים על מכלולים של וולוו, שנמצאת בעצמה בבעלות ג'ילי הסינית.
כך, במקרה של ה-KYNK&CO 9 מדובר ברכב כביש-שטח המבוסס על פלטפורמה של וולוו 90 CX וגם חולק עמה כמה מכלולים עיקריים, למשל מנוע ה-2.0 ליטר וחלקים ממערכת ההנעה ההיברידית. מבחינת ממדים, ה-9 הוא רכב ענק שמשתרע על אורך של 5,024 מילימטרים ורוחב של 1,977 מילימטרים, כלומר הוא גדול אפילו מן הוולוו שעליה הוא מבוסס.