לראשונה בתולדותיה: הארלי דייוידסון משיקה תת-מותג - של אופנועים חשמליים
לראשונה בתולדותיה: הארלי דייוידסון משיקה תת-מותג - של אופנועים חשמליים
החברה, שנמצאת בתקופה לא פשוטה וסובלת מתדמית בעייתית בקרב לקוחות פוטנציאליים צעירים, משיקה את LIVEWIRE - משפחה של דגמי אופנועים חשמליים שיוצגו באולמות תצוגה נפרדים, שיוקמו לראשונה בקליפורניה ויתרחבו ל"מדינות ידידותיות לרכב חשמלי"
הארלי דייוידסון האמריקאית חושפת לראשונה בתולדותיה "תת מותג" חשמלי. בעבר החברה אומנם הציגה אופנועים שלא מותגו כהארלי דייוידסון, אך הסיבה לכך היתה שיתופי פעולה עם יצרני אופנועים אחרים (כמו למשל ארמאצ'י האיטלקית); הפעם הארלי דייוידסון משיקה את המותג החדש - LIVEWIRE - תחת דגלה של הארלי.
החברה נמצאת בתקופה לא פשוטה. במהלך העשור הקודם התרחקו הצרכנים האמריקאים הצעירים מהתדמית הגברית של אופנועי הארלי דייוידסון וגילם הממוצע של הלקוחות עלה למעל ל-50. מעבר לכך, בשנים האחרונות הוצגו דגמי אופנועים חשמליים של יצרנים כדוגמת ZERO, שכן הצליחו לפנות אל אותו קהל צעיר. הארלי דייוידסון חשפה לפני יותר משנתיים אופנוע חשמלי ראשון מתוצרתה, שנקרא גם הוא LIVEWIRE - אך כאן נוצרה בעיה חדשה: הלקוחות המסורתיים שלה, שמורגלים באופנועים אשר מבוססים בראש ובראשונה על מנוע בנזין גדול, לא ידעו כיצד "לעכל" את האופנוע החשמלי - ואילו הלקוחות הצעירים הפוטנציאליים לא ידעו כיצד להתייחס לתדמית של הארלי דייוידסון, שמגיעה כחלק בלתי נפרד מכל אופנוע של היצרנית.
מסיבה זו נדרשת כרגע הארלי דייוידסון להשיק את LIVEWIRE כמותג בפני עצמו, בתקווה להצליח הפעם ולכוון את המוצר אל קהלי היעד המתאימים. לפי הארלי, LIVEWIRE יהיה השם אשר יוצמד למשפחה של דגמי אופנועים חשמליים - אשר יוצגו באולמות תצוגה נפרדים שיוקמו לראשונה בקליפורניה ויתרחבו ל"מדינות ידידותיות לרכב חשמלי". במדינות שבהן לא קיימת התמיכה לאולמות תצוגה נפרדים, כך לפי הארלי, יוקמו אולמות תצוגה וירטואליים.