ג'יפ חושפת גראנד צ'רוקי חדש
ג'יפ חושפת גראנד צ'רוקי חדש
הגראנד צ'רוקי החדש מוצע עם מספר מנועים, כשג'יפ מציעה לראשונה לרכוש את הגראנד צ'רוקי גם עם הנעת פלאג אין הייבריד
ג'יפ האמריקאית חושפת את הדור החדש של הגראנד צ'רוקי, שצפוי להגיע גם לישראל.
הגראנד צ'רוקי נחשב לדגם הליבה של ג'יפ, משום שהרנגלר הקשוח מיועד לקהל שממוקד בנסיעת שטח ואילו הגראנד צ'רוקי מיועד למשימות יותר "משפחתיות".
הגראנד צ'רוקי החדש נחשב לדור החמישי של הגראנד צ'רוקי בתצורה הנוכחית, דגם שנחשב ידידותי גם לנסיעה בכביש הודות לשלדה אחודה כמו של מכונית נוסעים ולא שלדת סולם של רכב שטח קשוח.
הגראנד צ'רוקי החדש מוצע עם מספר מנועים, כשג'יפ מציעה לראשונה לרכוש את הגראנד צ'רוקי גם עם הנעת פלאג אין הייבריד. היצע המנועים מוכר מיתר דגמי ג'יפ הקיימים.
גרסת הפלאג אין הייבריד, שקיימת גם ברנגלר 4XE שמגיע לישראל נכון להיום ביבוא מקביל, מבוססת על מנוע בנזין טורבו בנפח 2.0 ליטרים ומנוע עזר חשמלי אשר מאפשר נסיעה לטווח של מעל 40 קילומטרים בכוח חשמל בלבד. המנועים מפיקים ביחד 375 כוחות סוס.
לצידם מוצע הגראנד צ'רוקי עם מנוע ה – 3.6 ליטרים הוותיק של ג'יפ שמפיק 293 כוחות סוס - מנוע שמותקן בג'יפ גלדיאטור ובגרסאות הרנגלר אשר מיובאות לישראל ביבוא מקביל. לצידן מוצעת גם הגרסה הבכירה - מנוע ההמי (מנוע בעירה פנימית ) בנפח 5.7 ליטרים, שמפיק 357 כוחות סוס. הגראנד צ'רוקי מוצע ב-5 רמות גימור שונות - החל בגרסאות בעלות הנעה אחורית בלבד וכלה בגרסת "טריילהוק" שמיועדת לנסיעה בשטח קשה וכוללת מערכת מתלי אוויר שמסוגלת להגביה את גחון הרכב עד לגובה של 27 ס"מ כדי לחלוף מעל מכשולים.