יעלוז האלפיון: ב.מ.וו סדרה 7 החדשה בישראל במיליון שקל
יעלוז האלפיון: ב.מ.וו סדרה 7 החדשה בישראל במיליון שקל
היבואנית דלק מוטורס מתחילה למכור את מכונית המנהלים הבכירה של היצרנית הגרמנית. הגרסה החשמלית יקרה ברבע מיליון שקל מגרסת הבנזין
דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, משיקה בישראל את ב.מ.וו סדרה 7, מכונית המנהלים הבכירה של היצרנית הגרמנית. המחיר: החל בכמעט מיליון שקל עבור גרסת הבנזין. הגרסה החשמלית דורשת עוד רבע מיליון שקל.
לפי נתוני ב.מ.וו, ה-7 החדשה גדולה מהדגם היוצא באופן ניכר: אורכה צמח ב-13 סנטימטר לכמעט 5.4 מטרים, ורוחבה צמח בכמעט חמישה סנטימטרים ל-1.95 מטרים.
היצע הגרסאות כולל גרסת פלאג-אין הייבריד בסיסית, שמצוידת במנוע בנפח 3.0 ליטרים, שמפיק 310 כוחות סוס, ומנוע חשמלי שמפיק 200 כוחות סוס. לצדה מושקת גרסה נוספת המצוידת במנוע בנזין בנפח 3.0 ליטרים, המפיק 380 כוחות סוס, ומנוע חשמלי המפיק 200 כוחות סוס; וגרסה כל-חשמלית שמנועה מפיק 544 כוחות סוס. הטווח הרשמי של גרסה זו הוא 615 קילומטרים.
מחירה של סדרה 7 מתחיל ב-990 אלף שקל עבור גרסת הבסיס, ומגיע עד 1.25 מיליון שקל עבור הגרסה החשמלית.