פרסום ראשוןעוד היברידית נעלמת: שיווק טויוטה פריוס בישראל הסתיים
פרסום ראשון
עוד היברידית נעלמת: שיווק טויוטה פריוס בישראל הסתיים
יבואנית טויוטה הודיעה על הפסקת השיווק של הדגם ההיברידי הפופולרי, ובמקומו מציעה את קורולה סדאן. גם יבואנית יונדאי הודיעה לאחרונה על הפסקת שיווקה של יונדאי איוניק היברידית
טויוטה פריוס, המכונית המזוהה ביותר בעולם עם הנעה היברידית, אינה משווקת עוד בישראל. לפי פרסומי יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, "דגם פריוס הסתיים, ובמקומו אנו מציעים את דגם קורולה סדאן".
בכך הופכת פריוס למכונית ההיברידית השנייה שנעלמת מאולמות התצוגה של יבואני הרכב. כפי שנחשף לאחרונה ב"כלכליסט", גם כלמוביל, יבואנית יונדאי, הודיעה לאחרונה על הפסקת שיווקה של יונדאי איוניק ההיברידית.
בדומה לאיוניק, גם פריוס עודנה משווקת בעולם - ובדומה לאיוניק ש"הוחלפה" על ידי אלנטרה ההיברידית, גם פריוס הוחלפה בעצם לפי היבואנית על ידי גרסתה ההיברידית של טויוטה קורולה.
טויוטה פריוס נחשבת לאחד הדגמים ההיברידיים המוכרים ביותר בעולם, ולמעשה למכונית שהחלה את המהפכה ההיברידית של טויוטה. פריוס שווקה בישראל במספר דורות, וגם בגרסת מיניוואן - פריוס פלוס.
היעלמת פריוס וגם איוניק מהשוק הישראלי אינה מקרית. בתחילת השנה עלה מס הקנייה על המכוניות ההיברידיות - וכפי שנכתב ב"כלכליסט", יבואני הרכב בוחרים בתגובה לצמצם את היצע הדגמים ההיברידיים הזמין לצרכנים בישראל.