סגור
 רכב REHIGH Y7 ריהיי Y7
ReHigh Y7. עוד מותג סיני בדרך

פרסום ראשון
לא רק סיניים: אלה מותגי הרכב החדשים שיגיעו בקרוב לישראל

שלוש שנים לאחר ש-UMI, יבואנית שברולט, הודיעה כי רכבי השטח אינאוס בדרכם לישראל, היא מחזיקה ברישיון יבוא של המותג. עוד בדרך לארץ: המותג הסיני ReHigh שהיצרנית מגדירה כרכבי יוקרה חשמליים

מספר יבואני רכב יקבלו בקרוב מותגים חדשים, רובם מסין ובחלק מן המקרים קיימות כפילויות בשוק, כלומר מצבים בהם למותג סיני יש יותר מיבואן אחד. כך עולה מרשימת המותגים והיבואנים שהפיץ היום משרד התחבורה. רשימת המותגים והיבואנים היא רשימה רשמית של משרד התחבורה אשר מפרטת את מותגי הרכב החדשים אשר יגיעו לישראל במהלך החודשים שנותרו בשנה הנוכחית.
מהרשימה עולה כי שלוש שנים לאחר ש-UMI יבואנית שברולט דיווחה לבורסה כי רכבי אינאוס בדרכם לישראל, כעת מתברר כי היבואנית אכן מחזיקה ברישיון יבוא של רכבי השטח, כך שהיבוא קרוב ויבוצע בחודשים הקרובים. עד כה, למרות הדיווח לבורסה לפני זמן רב, UMI לא נרשמה במשרד התחבורה כיבואנית של אינאוס. עוד עולה מהרישומים כי כפי שנחשף השבוע ב"כלכליסט", אוטו חן הוסיפה את רכבי מקסוס הסיניים להיצע המותגים שלה. זיכיון היבוא של מקסוס מוחזק גם בידי UMI, כלומר למותג יש יותר מנציגות אחת בישראל.
חברת "המאגר", המייבאת כיום לישראל את רכבי SKYWELL, מחזיקה כעת גם בזיכיון יבוא של רכבים עירוניים קטנים של NEOMOR וגם בזיכיון של רכבים של מותג סיני חדש: רי היי (ReHigh) - חטיבת היוקרה של DAYUN הסינית שהמאגר מחזיקה בזיכיון שלה. לפי פרסומי DAYUN, שהמאגר נערכת ליבוא של מכוניותיה, ל-REHIGH שמכוניותיה משווקות בסין גם תחת השם "יואנגוואנג" יש כיום ארבעה דגמים שהיצרנית מגדירה כרכבי יוקרה חשמליים. הרשימה כוללת מכונית מנהלים שהיצרנית מציינת בפרסומיה שהיא "ברמת נוחות של מרצדס S קלאס" ושני רכבי כביש שטח חשמליים, כמו גם את דגם 7 Y, מכונית מנהלים שבדומה למכונית המנהלים של אקספנג - 7 P משווקת גם בגרסה בעלת דלתות המתרוממות למעלה.