סגור

חודש אחרי תחילת המסחר בבורסה: גם לבליץ מוטורס יש סוללה "לוהטת"

בליץ מוטורס הישראלית, משווקת הקטנועים החשמליים, דיווחה כי בדגם 3000 X התגלתה "בעיה הקשורה בסוללה בעת תפעול האופנועים בטמפרטורה גבוהה"

סוללות של רכב חשמלי שנדרשות לריקול, אינן נחלתם הבלעדית של יצרני רכב ארבע-גלגלי. כך עולה מהודעה של יצרנית ומשווקת הקטנועים החשמליים בליץ מוטורס הישראלית.
1 צפייה בגלריה
קטנוע בליץ X3000 סוללה המתחלפת
קטנוע בליץ X3000 סוללה המתחלפת
קטנוע בליץ X3000
החברה מייצרת את הקטנועים בסין. מניות בליץ נסחרות בבורסה בת"א והמשמעות היא שבליץ מחויבת להודיע על כל מקרה אשר משפיע על התנהלותה העסקית למשקיעים.
לפי הודעתה של בליץ לבורסה, באחד מקטנועי החברה - דגם 3000 X התגלתה "בעיה הקשורה בסוללה בעת תפעול האופנועים בטמפרטורה גבוהה". בליץ אינה מדווחת מהו אופי הבעיה אך מודיעה כי :"מקור הבעיה בספק בשרשרת הייצור של הסוללות". לפי לשון ההודעה ה-300 X מהווה כ-15% מהיקף הזמנות החברה וסוללות חלופיות יסופקו ללקוחות החברה בחודשים הקרובים.