מיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל
מיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל
כלמוביל החלה בשיווק הדור הרביעי לרכב כביש שטח שחולק מכלולים של ניסאן, במסגרת הטמעת מיצובישי לתוך רנו-ניסאן. המחיר ההתחלתי: 179 אלף שקל
כלמוביל יבואנית מיצובישי החלה בשיווק מיצובישי אאוטלנדר החדש. זהו הדור רביעי לרכב הכביש שטח הגדול של מיצובישי, אשר חולק מכלולים עם ניסאן במסגרת הטמעתה של מיצובישי לתוך רנו-ניסאן-מיצובישי.
לפי נתוני מיצובישי האאוטלנדר החדש ארוך ב-1.6 סנטימטרים מקודמו, רחב בכחמישה סנטימטרים ואילו בסיס הגלגלים, כלומר המרחק בין הסרן הקדמי והאחורי, מה שמכתיב את המרווח הפנימי בפועל, התארך ב-3.5 סנטימטרים.
האאוטלנדר אשר משווק בישראל הוא רכב אשר עונה על כללי התקינה האמריקאית, כלומר מיוצר לפי החוקים והכללים שתקפים בארה"ב.
האאוטלנדר ישווק בישראל בשלב ראשון בגרסה המצוידת במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים אשר מפיק 181 כוחות סוס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית.
גרסת הפלאג אין הייבריד של האאוטלנדר החדש תוצג בהמשך וגם תגיע לישראל ככל הנראה בשנה הבאה. בדומה לדור היוצא, האאוטלנדר יצויד בהנעה קדמית בגרסאות הבסיס ובשבעה מקומות - ובהנעה כפולה בגרסאות הבכירות.
בדומה לדור היוצא, האאוטלנדר יצויד בהנעה קדמית ובחמישה מקומות בגרסאות הבסיס ובהנעה כפולה ובשבעה מקומות ישיבה בגרסאות הבכירות.
כל גרסאותיו של האאוטלנדר שישווקו בישראל יצוידו במערכות בטיחות אקטיביות בסיסיות, אך מערכת סיוע אקטיבית להיגוי, כלומר מערכת אשר מונעת סטיה מנתיב הנסיעה, אינה מוצעת בשלב זה. בנוסף האאוטלנדר החדש מצויד ב-11 כריות אוויר במקום 7 בדגם היוצא.
מחירו של האאוטלנדר מתחיל ב-179 אלף שקל עבור גרסת הבסיס, כך שהוא יקר ב-1,000 שקל מהגרסה הנוכחית.