סגור
סניף אמריקן לייזר בפתח תקווה
סניף אמריקן לייזר בפתח תקווה (צילום: אמריקן לייזר)

פרסום ראשון
אמריקן לייזר על המדף: מנהלי ההסדר מבקשים למכור את הרשת

בין השאר תיתכן מכירה בנפרד של פעילויות הסרת השיער והמשקפיים בלייזר; החברה, שצברה התחייבויות של 110 מיליון שקל, הודיעה כי לקוחות שיבקשו להמשיך ולקבל טיפולים יידרשו לשלם תוספת של 100 שקל במזומן

חברת א.מ.ל. אמריקן לייזר ("אמריקן לייזר") ומנהלי ההסדר הגישו היום לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה דחופה ומשותפת לאשר להם לפרסם הזמנה להציע הצעות להשקעה ו/או רכישה של החברה ו/או פעילותה.
הבקשה הוגשה לאחר שבשבוע שעבר בית המשפט המחוזי מרכז נעתר לבקשת אמריקן לייזר והוציא צו עיכוב הליכים לרשת. השופטת עירית וינברג נוטוביץ מינתה למנהלי הסדר את עו"ד עמית לדרמן ועו"ד ישראל שפלר, כדי שיפעלו להשגת הסדר נושים. צו עיכוב ההליכים ניתן בשלב זה למשך 21 ימים.
לאמריקן לייזר התחייבויות של כ-110 מיליון שקל. הבנק הבינלאומי הוא הנושה המובטח שהחוב כלפיו הוא הגדול ביותר - יותר מ-18 מיליון שקל, והוא מיוצג על ידי עו"ד מור נרדיה.
במסגרת הבקשה מציינים היום מנהלי ההסדר כי "החברה, מנהליה ובאי כוחה נפגשו עם מנהלי ההסדר ודנו יחד איתם בסוגיות העולות מהליך ההפעלה המחייבות טיפול דחוף, לרבות סוגיית תשלום החובות לעובדים, לטובת שימור פעילות החברה ונכסיה. בעצה אחת עם מנהלי החברה ומנהלי ההסדר הוסכם כי יש לפעול באופן מיידי וללא דיחוי לניהול הליכי השקעה בחברה או מכר של פעילות, לרבות אפשרות למכירת פעילות הסרת השיער בלייזר ופעילות הסרת המשקפיים בלייזר בנפרד, הכל לטובת מקסום התמורה מהליך המכר שינוהל".
מהבקשה עולה כי פעילות החברה מתבצעת ב-19 סניפים והחברה היא בעלת כ-70 מכשירים להסרת שיער ובנוסף מכשיר חדשני להסרת משקפיים בלייזר.
אתמול שלחה החברה ללקוחותיה הודעה בה מצוין כי בית המשפט הוציא צו עיכוב הליכים לרשת ומונו מנהלי הסדר להליך: "בתקופת עיכוב ההליכים תפעל החברה על פי תוכנית הפעלה שהוגשה לבית המשפט ותמשיך לספק שירות ללקוחותיה. לצורך כך ועל מנת לאפשר המשך מתן טיפולים ללקוחות, לקוחות שיבקשו להמשיך ולקבל טיפולים מהחברה יידרשו לשלם 100 שקל עבור טיפול (מדובר בתוספת על התשלום שכבר נעשה, ל"ד). התשלום מלקוחות החברה יאפשר את המשך פעילותה והמשך מתן השירות, ויסייע בידיה לגבש תוכנית לשיקומה. בשלב זה ניתן לשלם במזומן בלבד".
את אמריקן לייזר מייצגים עוה"ד שלום גולדבלט, ליאת צרפתי שלום ורהב עין-דר. העובדים ברשת מיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן (כ-180 עובדים), עו"ד ליזה חדש ועוד.