סגור

דיווח שוטף
הירי לצפון: כ-5 שיגורים חצו מלבנון ויורטו, אין נפגעים

מד"א מסר בהמשך לאזעקות שנשמעו בחיפה והקריות כי צוותים יצאו לסרוק בזירות שבהן התקבלו דיווחים; כלי תקשורת בלבנון דיווחו על תקיפות ישראליות באזור הערים בעלבכ שבמזרח וצידון שבמערב. חיל האוויר יירט הלילה "מטרה אווירית חשודה" שחצתה מלבנון לעבר שטח הארץ במרחב הימי מול חופי נהריה

09:16 - הירי לצפון: זוהו כ-5 שיגורים שחצו מלבנון ויורטו על ידי חיל האוויר. דובר צה"ל מסר בהמשך להתרעות שהופעלו בגליל העליון, מרכז הגליל, הגליל המערבי, מפרץ חיפה והכרמל כי זוהו כחמישה שיגורים שחצו משטח לבנון ויורטו בהצלחה על-ידי חיל האוויר. (אלישע בן קימון)
9:17 - לא ידוע על נפגעים במטח על אזור חיפה, עכו והקריות. מד"א מסר בהמשך לאזעקות שנשמעו בחיפה והקריות כי צוותים יצאו לסרוק בזירות שבהן התקבלו דיווחים. "בשלב זה לא ידוע על נפגעים", מסרו. (ליאור אל-חי)

2 צפייה בגלריה
מפרץ חיפה צפון הארץ יירוט יירוטים של כיפת ברזל ירי רקטה רקטות מ לבנון
מפרץ חיפה צפון הארץ יירוט יירוטים של כיפת ברזל ירי רקטה רקטות מ לבנון
יירוטים מעל אזור חיפה (ארכיון)
(צילום: REUTERS/Ammar Awad)

8:20 - דיווח: החות'ים מתכוננים לקרב ימי ישיר עם ישראל וארה"ב. מקורות צבאיים בצנעא, בירת תימן הנמצאת בשליטת החות'ים, מסרו לעיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המזוהה עם חיזבאללה, כי המורדים התימנים מבצעים הכנות לקרב ימי ישיר עם ישראל. לפי המקורות הכוחות, הימיים הישראלים והאמריקנים בים התיכון יהוו מטרות לטילים ולכטב"מים מצנעא, כשייתכן שגם ההתנגדות האיסלאמית בעיראק וחיזבאללה ישתתפו בפעולות. עוד נכתב כי החות'ים רואים את ההכנות הישראליות-אמריקניות לתקיפה באיראן כ"הסלמה חדשה", שתדחוף לקרב אזורי חדש שתימן תהיה חלק ממנו, וכי כל השתתפות של ארה"ב בתקיפה באיראן תביא לפעולות תימניות-עיראקיות נגד בסיסים אמריקנים באזור. (ליאור בן ארי)
7:00 - דיווחים בלבנון: 15 נהרגו אתמול בתקיפות, ישראל הפגיזה גם בעומק המדינה. כלי תקשורת בלבנון דיווחו על תקיפות ישראליות באזור הערים בעלבכ שבמזרח וצידון שבמערב. כמו כן, במשרד הבריאות במדינה הודיעו כי 15 בני אדם נהרגו ו-41 נפצעו אתמול בתקיפות ישראליות באזורים שונים בלבנון. (ליאור בן ארי)

2 צפייה בגלריה
תקיפה של צה"ל באזור בעלבכ בלבנון
תקיפה של צה"ל באזור בעלבכ בלבנון
תקיפה של צה"ל באזור בעלבכ בלבנון (ארכיון)

6:14 - מטח לגליל העליון. אזעקות המתריעות מפני ירי רקטות וטילים הופעלו בזרעית ושומרה שבגליל העליון.

סיכום חדשות הלילה

צה"ל: "מטרה אווירית חשודה" יורטה מול חופי נהריה, לא הופעלו התרעות. חיל האוויר יירט "מטרה אווירית חשודה" שחצתה מלבנון לעבר שטח הארץ במרחב הימי מול חופי נהריה. כך מסר דובר צה"ל, שהוסיף כי לא הופעלו התרעות על-פי מדיניות. (יואב זיתון)