סגור

פרסום ראשון
צו עיכוב הליכים לרשת המרפאות איי.אל קליניק

בעלת מניות ברשת שהגישה את הבקשה טענה כי סך התחייבויותיה של הרשת הן בסכום של כ-48 מיליון שקל; ביהמ"ש מינה לרשת מנהלת הסדר  

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגשה בקשה דחופה לעיכוב הליכים לשם גיבוש הסדר חוב לרשת מרפאות המומחים איי.אל קליניק שמניותיה מוחזקות על ידי חברת גאמידה (55%) ועל ידי גיא טולר(45%).
נטען כי התחייבויות הרשת נאמדות בכ-48 מיליון שקל (הסכום כולל חוב נטען לבעלת מניות הרוב ברשת בסך כ-25 מיליון שקל).
מהבקשה עולה כי לרשת לקוחות שונים, ובפרט קופות חולים שהעיקרית שבהם הינה קופת חולים כללית ובגדר כך היא מעניקה טיפולים לכ-12 אלף מטופלים מידי חודש בחודשו. לרשת כ-130 עובדים.
החברה מפעילה גם ניידות לביצוע בדיקות ממוגרפיה בכל רחבי הארץ. הבקשה הוגשה על ידי חברת גאמידה קר, בעלת מניות ברשת ונושה של הרשת, לטענתה בסך של כ-25 מיליון שקל.
במסגרת הבקשה נטען על ידי המבקשת כי לאיי.אל.קליניק שלוש חברות בנות: קרדיו סנטר שירותי רפואה, גסטרו קליניק שירותי רפואה ואיי.אל קליניק - מרכזי שיקום בקהילה.
החברות הינן רשת מרפאות מומחים אשר הוקמה בכדי להנגיש רופאים מומחים אל החולים במרכזי הערים, בקהילה ובפריפריה.
המדובר ברשת מרפאות מומחים המשלבת אבחון ובדיקות רפואיות בתחומים שונים עם טיפולים מתאימים בחלק מהמקרים לאבחנות שהתקבלו.
הרשת הוקמה בשנת 2006 ומפעילה מספר סניפים ומרכזים ברחבי הארץ ומערך נייד בתחום בריאות האישה (ממוגרפיה למשל) ומעבדות עיניים ניידות.
השופטת בטינה טאובר קיימה היום דיון באולמה ובסוף קבעה כי יש להוציא צו עיכוב הליכים לרשת בהסכמת הנושים ובעל המניות הנוסף. השופטת מינתה לתפקיד מנהלת ההסדר של הרשת את עו"ד חיות גרינברג. מעל ל-50 מעובדי הרשת מיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן. הרשת יוצגה על ידי עו"ד אלונה בומגרטן וירון רוסמן. עו"ד יניב הרינג מייצג את גיא טולר, בעל המניות הנוסף ברשת שתמך בהליך ההבראה.