סגור
מטוס בואינג 737-800 של אל על
מטוס בואינג 737-800 של אל על (צילום: Sky_Blue / iStock)

אל על בהודעה חריגה: אין מקומות על הטיסות שלנו בימים הקרובים

למרות הביטולים חסרי התקדים של טיסות של חברות זרות לישראל וממנה - לא נותרו מקומות על טיסות אל על עד ראש השנה. החברה מתכוונת להירתם להטסת אנשי מילואים עם צווי 8 פעילים או מקרי חירום רפואיים דחופים וקוראת לנוסעים אלה להגיע לשדות התעופה באתונה או בלרנקה - לשם יתוגברו הטיסות

ברקע המשבר חסר התקדים בתעופה הישראלית אל על הודיעה הערב כי אף שלוח טיסותיה מתנהל כרגיל, לא נותרו כלל מקומות על טיסות החברה לישראל וממנה בימים הקרובים. בהודעה חריגה שהוציאה חברת התעופה הישראלית הגדולה ביותר נאמר עוד כי כלל טיסותיה בשבועות הקרובים נמצאים באחוזי תפוסה גבוהים מאוד, ללא מושבים פנויים וזאת בייחוד עד ראש השנה.
מאל על נמסר כי "אנו נתרמים ככל הניתן לסיוע ולהטסת אנשי מילואים עם צווי 8 פעילים או למקרים חירום בדגש על מקרים רפואיים דחופים". החברה קראה לנוסעים שטיסותיהם בחברות הזרות בוטלו "להתאזר בסבלנות וממליצים להם להגיע לשדות התעופה באתונה שביוון או ללרנקה שבקפריסין שאליהן נפעל כדי לתגבר את לוח טיסותינו ככל שיתאפשר".
כבר בתחילת המשבר הנוכחי בתעופה בסוף יולי האחרון, אל על דיווחה על קיבוע מחירי הטיסות הלוך ושוב שלה לאתונה על 299 דולר ו-199 דולר ללרנקה, כשמחירי טיסותיה לדובאי ולווינה נקבעו על 349 דולר. זאת, כדי לאפשר לנוסעים מישראל לתפוס משדות אלה טיסות המשך ליעדים אחרים בעולם ברקע הפסקת טיסותיהן של החברות הזרות.