סגור
Dun's 100

מודל "קבוצות רכישה" צורם אצל חלק ממשקעי הנדל"ן, אך יש היום משקיעי נדל"ן שדווקא נהנים ממודל זה

קבוצת סופרין וקבוצת וייס עושות את זה בפעם השלישית עם מותג המרלו"ג "טכנופארק" והפעם בעיר אשדוד. אחרי ההצלחה ועליית הערך המשמעותית בטכנופארק חולון ובטכנופארק אבן יהודה, עם לקוחות קצה ומשקיעים מרוצים, טכנופארק הוכיח את עצמו כהשקעה רווחית ומשתלמת והיום הקבוצות מקדמות פרויקט נוסף. היתרונות מאוד ברורים: רכישה במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק היום, אזור הנחשב כפריים לוקיישן, תכנון חכם המתאים למגוון עסקים, וכמובן כל היתרונות המשמעותיים של רכישת נכס באמצעות קבוצת רכישה עם השקט, המוניטין והביטחון של קבוצת סופרין וקבוצת וייס 

קבוצות רכישה, אחד מהמודלים להשקעה בנדל"ן הוותיקים והמשתלמים ביותר שקיימים היום, חוזרות לכותרות בין היתר בשל העובדה שיזמי נדל"ן שמשווקים פרויקטים במודל קבוצתי מרחיבים את הפריזמה מהשקעה במגורים להשקעה בנדל"ן לוגיסטי-מסחרי. מלבד היתרונות הבולטים של המודל, המאפשר למשקיעים להתאגד ולרכוש נכסי נדל"ן במחיר אטרקטיבי ובתנאים משופרים, ההשקעה בנדל"ן לוגיסטי מאפשרת גמישות ומיקסום רווחים בשל העבודה שערך הנכס ביצע בשנים האחרונות קפיצות השבחה משמעותיות והצפי הוא שהשיא עוד לפנינו.

אפקט עלי אקספרס

המעבר לרכישה אונליין והעובדה שכ-68% אחוז מהישראלים מעדיפים לעשות את הקניות שלהם מהנייד, הפכו את מתחמי הנדל"ן הלוגיסטי למבוקשים במיוחד, בין היתר בשל העובדה כי יבואנים ויצואנים מחפשים מקומות אחסנה פרקטיים שיכולים להתאים לעסק שלהם.
במקרה של "טכנופארק אשדוד", הקרבה לנמלי אשדוד, היא יתרון משמעותי. סחורות המגיעות לישראל
משוחררות ועוברות באופן כמעט מיידי למתחם האחסון והעובדה שהמתחם כולו מוצע כחלק מקבוצת רכישה הופכת את העסקה לכדאית אפילו יותר שכן ההשקעה והעלויות מתחלקות בין כלל המשקיעים שבמקרה הזה מקבלים זכות בפרויקט עם פוטנציאל עצום עם הון עצמי של כ-1.1 מיליון ₪ בלבד.

הפחתת הסיכון האישי

יתרון נוסף ומשמעותי בקבוצות רכישה הוא הפחתת הסיכון האישי. במקום לקחת על עצמך את הסיכון כולו, הסיכון מתחלק בין כל חברי הקבוצה, מה שמאפשר גם למשקיעים בתחילת הדרך להשתלב בפרויקטים גדולים ומשמעותיים בהשקעה נמוכה יחסית בעולמות הנדל"ן.
1 צפייה בגלריה
מרכז לוגיסטי טכנופארק אשדוד
מרכז לוגיסטי טכנופארק אשדוד
מרכז לוגיסטי טכנופארק אשדוד
(צילום: קבוצת סופרין וקבוצת וייס)

שקט ועליית ערך

קבוצות רכישה הן כלי מצוין עבור משקיעים המעוניינים למקסם את התשואה שלהם תוך כדי הפחתת סיכונים. הן מאפשרות נגישות להשקעות שלא היו אפשריות באופן עצמאי, ומציעות הזדמנות אמיתית להיכנס לעולם הנדל"ן בצורה חכמה ומשתלמת.
"אם אתה משקיע שיש לו מיליון שקל, לך תקנה נכס לוגיסטי, תשכיר אותו לדייר, אותו דייר יתן לך תשואה במשך שנים כשהממוצע נע בין חמש שנים לעשור לתקופת שכירות. לפי הסטטיסטיקה, הסיכוי שדייר בנכס לוגיסטי יעבור מקום הוא נמוך ביותר בהשוואה למעבר של שוכר בדירה למגורים, הסיכוי שאותו דייר יבקש שתשפץ עבורו את הנכס נמוך גם הוא. כך שנדל"ן לוגיסטי נותן למשקיעים שקט יחד עם עליית ערך כפי שאנחנו מכירים בעולמות הנדל"ן, מצייניים בקבוצת סופרין וקבוצת וייס.

התחנה הבאה: נמל אשדוד החדש

בעשור האחרון קבוצות סופרין וקבוצת וייס יצרו את אחד המוצרים הלוגיסטיים המוצלחים בשוק הנדל״ן המקומי - ״טכנופארק״ מרכז לוגיסטי חכם במודל של קבוצת רכישה עם תכנון ורסטילי המתאים לעסקים למגוון צריכים לוגיסטים של עסקים קטנים ובינוניים. זאת, אחרי ההצלחה של "טכנופארק" בעיר חולון ובאבן יהודה, עכשיו המתחם מגיע לאשדוד אשר יבנה בסמוך לנמל אשדוד החדש.
משקיעים ובעלי עסקים שירצו להשקיע במתחם יוכלו לעשות זאת עם הון עצמי של החל מ-1.1 מ׳ ₪ וליהנות ממיקום מדהים בסמוך לשערי כניסת הסחורות לישראל, יתרון אטרקטיבי במיוחד בעידן הקניות אונליין.