סגור
מימין ראש מינהלת תקומה משה אדרי ומנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי
משה אדרי ויוסי שלי (צילומים: תומר שונם הלוי, חיים צח / לע"מ)

משה אדרי מסיים את תפקידו כראש מינהלת תקומה, יוסי שלי - מ"מ זמני

אדרי יפרוש בימים הקרובים, וימשיך כראש הוועדה לאנרגיה אטומית; מנכ"ל משרד ראש הממשלה ימלא את מקומו עד תחילת כהונתו של יפתח רון טל שביקש להיכנס לתפקיד עוד כמה שבועות 

משה אדרי יסיים את תפקידו בימים הקרובים כראש מינהלת תקומה לשיקום עוטף עזה, וימשיך בתפקידו כראש הוועדה לאנרגיה אטומית, כך הודיעה הערב (ב') לשכת רה"מ. מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי ימלא את מקומו עד לתחילת כהונתו של אלוף (במיל׳) יפתח רון טל, שביקש להיכנס לתפקידו בעוד מספר שבועות.
ראש הממשלה בנימין נתניהו פירסם הודעה, ולפיה "אני מבקש להודות למשה אדרי על עבודתו המסורה והתגייסותו למשימה הלאומית, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך עשייתו החשובה אל מול האתגרים הביטחוניים שאנו ניצבים בפניהם". אדרי מונה לתפקיד עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל באוקטובר 2023.
יצויין כי מינויו של ראש מינהלת תקומה בלא מכרז אושר בממשלה לפני מספר שבועות. עוד קודם לכן נתניהו הכריז על מינויו של רון טל כראש מינהלת תקומה ושל אליעזר מרום (צ'ייני)כראש מינהלת צפון. הממשלה אישרה אתמול את מינויו של מרום לתפקיד, חרף התנגדותה של היועצת המשפטית לממשלה.
רון טל נדרש למלא הסכם למניעת ניגודי עניינים, וכן לעבור "ועדת מינויים" בראשות נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ. רק לאחר מכן, יוגש המינוי לאישור הממשלה.