סגור
ח"כ יולי אדלשטיין מגיב לסערת המעצר ובוחר לגבות את המשטרה
ח"כ יולי אדלשטיין מגיב לסערת המעצר ובוחר לגבות את המשטרה (צילום מסך)

אדלשטיין גיבה את מעצר הנשים שפיזרו עלונים למען שיחרור החטופים

באופן תמוה, בחר יו"ר ועדת החוץ והביטחון לתת גיבוי דווקא למשטרה בפרשת המעצר של 3 הנשים שהניחו שלטים בבית הכנסת שבו הוא מתפלל למען שחרור החטופים

יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ יולי אדלשטיין (ליכוד) בוחר לגבות דווקא את המשטרה בפרשת המעצר התמוה של 3 הנשים שהניחו עלונים למען שחרור החטופים בבית הכנסת שבו הוא מתפלל.
בסרטון שפרסם אדלשטיין היום (א') הוא נקט עמדה ברורה בעד ההתנהלות האנטי דמוקרטית של המשטרה: "לוקח דקה כדי להכניס סיפורים לפרופורציות", הוא אמר בסרטון. "אני לגמרי מבין את אנשי בית הכנסת שלי שהגישו תלונה במשטרה אחרי שהגיעו לתפילה בבוקר וגילו פריצה שהיתה כנראה בשעות הערב או הלילה".
אדלשטיין הוסיף: "אני נותן גיבוי למשטרת ישראל ומילות תודה רבות על כך שבנוסף לכל המשימות שלהם הם גם נאלצים לבוא ולשמור עלי ועל בית הכנסת מול כל מיני מתפרעים. אנו במדרון חלקלק, ואם אנו לא נשים גבולות מאוד ברורים למהי הפגנה ומהי מחאה נגיע למקומות מאוד לא טובים ואני מאוד מאוד מבקש שכולנו נזכור שבסופו של דבר יש לנו מדינה אחת ועם אחד".
אתמול הודיעה המחלקה לחקירות שוטרים כי תחקור את מעצר הנשים שהניחו את העלונים בבית הכנסת.
אתמול סיפרה אחת העצורות, רמה עינב, שאפילו החוקרים שלה בתחנה לא הבינו מדוע היא נעצרת. "שאלנו אותם על המעצרים והם גרמו לנו להבין שההוראות מגיעות מלמעלה והם רק חיילים. הגיע הזמן שבמשטרה יבינו, כל פעם שיש מעצר כזה זה מעורר עוד אנשים לצאת ולחדד את המסר והכעס כלפי הנבחרים שצריכים לעסוק רק בהשבת החטופים".