סגור
סלקום
סלקום. זכתה במכרז הסלולר (צילום: חיים הורנשטיין)

סלקום זכתה במכרז הסלולר של צה"ל בהיקף של 40 מיליון שקל

המכרז כולל אספקת שירותי תקשורת ומכשירי אייפון וסמסונג, חבילות דור 5 וחבילות גלישה לחו"ל לכ-40 אלף אנשי קבע. מכרז הסלולר של צה"ל נחשב לאחד המכרזים הגדולים במדינה

חברת התקשורת סלקום זכתה במכרז הסלולר של צה"ל בהיקף 40 מיליון שקל למשך שלוש שנים. המכרז כולל אספקת שירותי תקשורת ומכשירי אייפון וסמסונג, חבילות דור 5 וחבילות גלישה לחו"ל לכ-40 אלף אנשי קבע. המכרז בוצע על ידי מנהל הרכש הביטחוני (מנה"ר) שבמשרד הבטחון. סלקום, בניהולו של המנכ"ל הנכנס אלי אדדי, מספקת את שירותי הסלולר לצה"ל עוד מ-2012. בשנה שעברה זכתה החברה גם במכרז לאספקת אינטרנט לבסיסי צה"ל.
מכרז הסלולר של צה"ל נחשב לאחד המכרזים הגדולים במדינה, לאחר מכרז החשב הכללי שבמשרד האוצר למכשירי הסלולר לעובדי המדינה. הפוטנציאל של מכרז החשב הכללי הוא עד כ-300 אלף עובדי מדינה. באפריל, כפי שפורסם בכלכליסט, הביעו חברות התקשורת התנגדות למכרז הסלולר של החשכ"ל לאור התעריפים הנמוכים באופן חריג שדורשים באוצר.
1 צפייה בגלריה
אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה
אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה
אלי אדדי
(צילום: רמי זרנגר)
בשנה שעברה זכתה סלקום במכרז נוסף של מכרז הביטחון שהוערך בעשרות מיליוני שקלים ולתקופה של 6 שנים. המכרז כולל בין היתר אספקת שירותי אינטרנט, אבטחת מידע וסייבר ושירותי מייקרוסופט 365 (מייקרוסופט אופיס, למשל וורד). המכרז כולל גם שדרוג של מערכי הכשרה והדרכה בצה"ל לתכנים לא מסווגים על בסיס אפליקציות ותשתיות אזרחיות.
בתחילת החודש נכנס לתפקיד מנכ"ל סלקום אלי אדדי שהחליף את דניאל ספיר. טרם למינויו למנכ"ל ניהל אדדי את רשת דינמיקה של סלקום, האחראית על מכירות מכשירי הסלולר בחברה.
את הרבעון השני של 2024 סיימה סלקום עם התוצאות הרבעוניות הטובות ביותר ב-8 השנים האחרונות. הרווח הנקי של החברה זינק בכמעט 50% ברבעון השני של השנה והסתכם ב-55 מיליון שקל.