סגור
סניף אמריקן לייזר בפתח תקווה
סניף של אמריקן לייזר (צילום: אמריקן לייזר)

פרסום ראשון
בית המשפט הוציא צו עיכוב הליכים לרשת אמריקן לייזר

השופטת מינתה למנהלי הסדר את עוה"ד עמית לדרמן וישראל שפלר שיפעלו להשגת הסכם עם הנושים. הרשת צברה חובות של 110 מיליון שקל. הנושה המובטח שכלפיו יש את החוב הגדול ביותר הוא הבנק הבינלאומי  

בית המשפט המחוזי מרכז נעתר לבקשתה של רשת אמריקן לייזר והוציא צו עיכוב הליכים לרשת. המשמעות היא כי לא ניתן לפתוח ולנהל הליכים משפטיים נגד הרשת.
השופטת עירית וינברג נוטוביץ מינתה למנהלי הסדר את עוה"ד עמית לדרמן וישראל שפלר שיפעלו להשגת הסדר נושים. צו עיכוב ההליכים ניתן בשלב זה למשך 21 ימים.
1 צפייה בגלריה
עו"ד עמית לדרמן
עו"ד עמית לדרמן
עו"ד עמית לדרמן
(צילום: ניר עמוס )
חברת א.מ.ל. אמריקן לייזר או בשמה המסחרי רשת "אמריקן לייזר" הגישה ביום שני האחרון לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה לצו עיכוב הליכים לאחר התחייבויות של כ-110 מיליון שקל. הנושה המובטח שכלפיו יש את החוב הגדול ביותר הוא הבנק הבינלאומי שהחוב כלפיו עומד על יותר מ-18 מיליון שקל. הבינלאומי מיוצג על ידי עו"ד מור נרדיה.
מהבקשה עולה בין היתר כי הרשת חייבת לנושים בדין קדימה (עובדים, מס הכנסה, מע"מ ועוד) כ-16.5 מיליון שקל. החוב לבנק הבינלאומי הוא כ-18.4 מיליון שקל, לבנק מזרחי טפחות כ-12 מיליון שקל, לבנק לאומי כ-4.2 מיליון שקל ולאמפא כ-7.8 מיליון שקל. החוב לנושים כלליים (ספקים, רופאי עיניים וחוב עתידי ללקוחות) עומד על כ-37 מיליון שקל. יש לציין כי מתוך סכום זה ההתחייבות ללקוחות בסכום של כ-27 מיליון שקל הן התחייבויות עתידיות.
רשת אמריקן לייזר מיוצגת על ידי עוה"ד שלום גולדבלט, ליאת צרפתי שלום ורהב עין-דר.
אתמול הגישו נציגי הממונה על חדלות פירעון, עוה"ד נעמה גור מס וסיוון קאופמן את עמדת הממונה שתמך בצו עיכוב הליכים לרשת ל-21 יום.