סגור
היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה
היועמ"שית גלי בהרב מיארה (צילום: מישל אמזלג, לע"מ)

דעה
מי שנותן לו להיות הראש הוא האשם

נתניהו הוא ראש הממשלה הראשון בישראל, ואולי בעולם, שלא רק מכהן בתפקיד, אלא גם נאשם במשפט על ידי המדינה שהוא עומד בראשה. כעת על היועמ"שית לפעול בטרם ידיחו אותה הוא ושריו, נבחרי הציבור שכשלו, ולסכל בזמן ההולך ומתקצר את מה שראש הממשלה נתניהו מתכנן כדי לעזור לנאשם נתניהו

ישראל מתפוררת. מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים, הבעייה היא שה ״צדיקים״ אלו הם חמינאי, סינואר ונסראללה.
למה לעשות להם את העבודה?
מליוני אזרחים מבינים את זה וממש מבועתים ממה שקורה, הרבה מאוד מהם יוצאים לרחובות וזועקים את כאבם והמצב רק הולך ומתדרדר (ועוד לא הגענו למלחמה אזורית גדולה…)
למה בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל עושה את זה?
התשובה היא ברורה, נתניהו הוא ראש הממשלה הראשון בישראל (ואולי בעולם) שהוא לא רק ראש ממשלה, אלא הוא גם נאשם במשפט על ידי המדינה, שהוא ראש הממשלה שלה!
1 צפייה בגלריה
מוסף שבועי 26.1.23 יובל רכבי מייסד קרן ההשקעות BRM
מוסף שבועי 26.1.23 יובל רכבי מייסד קרן ההשקעות BRM
יובל רכבי
(צילום: אלכס קולומויסקי)
לבוא בטענות לנתניהו זה טבעי אבל חסר תועלת, נתנו לנאשם בפלילים להיות ראש ממשלה, אז למה שלא יקח? למה שלא ינצל את השררה כדי לוודא שהוא הוא לא ״נחטף״ למעשיהו, מה אכפת לו מהאומללים שנחטפו לעזה? לאמיתו של דבר מה אכפת לו מכולנו? הוא הרי לא טיפש…
אז אולי הבעיה היא במי שנתן לו? זה שאלה שתידון בספרי ההסטוריה, והתשובה לה לא עוזרת לנו כרגע לפתור את הבעיה שיש לנו עכשיו - מי שעדיין נותן לו - הוא האשם!
אלו הם 64 ״נבחרי העם״ שבחוסר המעש שלהם מאפשרים את פירוק החברה, הכלכלה, ורצף ארוך שלא רואים את סופו של ״הותר לפרסום״, וזאת בגלל שראש הממשלה נתניהו לא יכול לקבל שום החלטה שתפגע בנאשם נתניהו!
אם המלחמה תגמר, איך יבקש הנאשם נתניהו דחייה במשפטו בשל המלחמה שראש הממשלה נתניהו מנהל?
אילו גם היועצת המשפטית לממשלה ושופטי בג״ץ שאינם החלטיים ו ״מרחו״ זמן בעתירות שונות שהתחננו לכך שבישראל יהיה ראש ממשלה שהוא רק ראש ממשלה. הנאשם נתניהו חושש מאוד מכך שמערכת המשפט תתעורר ותעשה מה שצריך - זה הסיכון הכי גדול לנאשם נתניהו!
ולכן כדי לעזור לנאשם נתניהו, ראש הממשלה נתניהו משנה את מערכת המשפט ושואף לכך שהיא תהיה לגמרי בשליטתו (ראש הממשלה נתניהו מנסה להיות זה שישלוט בגוף שממנה את שופטי הנאשם נתניהו…) האיום והתקווה הכי גדולים על הנאשם נתניהו הוא תפקיד היועץ המשפטי לממשלה. ולכן ראש הממשלה נתניהו ״מנצח״ על התהליך, שבסופו תודח היועצת מיארה שהיא ישרה ואמיצה אבל חייבת לפעול מהר כדי לסכל בזמן (ההולך ומתקצר) את מה מה שראש הממשלה נתניהו מתכנן כדי לעזור לנאשם נתניהו. אחרי שהיא תודח ראש הממשלה נתניהו ידאג למנות יועץ משפטי, שפשוט יבטל את המשפט הפלילי נגד הנאשם נתניהו וכך הוא יהיה רק ראש ממשלה (ואז אולי המלחמה תגמר) אבל ישראל תהיה רפובליקת בננות על מלא!
מאלו צריך לדרוש. בזה שהם לא עושים *הם האשמים*. בכל יום שעובר, הידיים שלהם מתמלאות בדם של חטופים, וחיילים. הם יכולים לקצר את האומללות של המפונים ולהחזיר את החטופים!
אנחנו האזרחים חייבים לדרוש פעולה עכשיו, מאלו שיכולים לפעול ופשוט לא עושים את זה!
יובל רכבי הוא יזם הייטק, ממייסדי צ'ק פוינט, נמנה על מובילי הקבוצה "מבצר הדמוקרטיה"
לכתבה זו פורסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של כלכליסט לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.