סגור
טיפול פסיכולוגי פסיכולוג מטפל
טיפול פסיכולוגי . מספר הפניות גדל מתחילת המלחמה (צילום: Shutterstock)

חשד: פסיכולוג המטפל במשפחות שכולות ונכים מהמלחמה ניפח חשבונות

 הפסיכולוג מאזור השרון, המשמש כספק של המשרד במשך כ-20 שנה, נחקר בחשד לעבירות מרמה וזיוף. טוען כי שמאז 7 באוקטובר כמות הטיפולים מטעם משרד הביטחון גדלה משמעותית ועל כן ייתכן שנפלו טעויות בדיווחים בתום לב

פסיכולוג קליני מאזור השרון, המשמש כקב"ן וכספק של משרד הביטחון למתן שירות למטופלים מאגף משפחות והנצחה ואגף שיקום נכים, נחקר לאחרונה באזהרה במשרדי המלמ"ב (הממונה על הביטחון במשרד הביטחון) בת"א, בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף מסמכים ושימוש במסמכים מזויפים.
על פי החשד, הפסיכולוג שזכה במכרז של משרד הביטחון ועובד מולו כ-20 שנה, ניפח במהלך השנה האחרונה את מספר את הטיפולים שנתן לבני המשפחות השכולות ולנכי צה"ל. ניפוח הדיווחים על טיפולים, הוביל לניפוח החשבונות ששולמו לו על ידי משרד הביטחון. סכום המרמה המיוחס לפסיכולוג אינו ידוע בשלב זה.
במהלך חקירתו טען הפסיכולוג כי מאז אירועי 7 באוקטובר כמות הטיפולים והמטופלים שהגיעו אליו מטעם משרד הביטחון גדלה משמעותית, וייתכן כי לאור הכמות הגדולה נפלה טעות בדיווחים. החשוד אמר לחוקרים כי ככל שיש אי התאמה בדיווחים והוא יועמד על טעותו, הרי שמדובר בטעות בתום לב והוא מוכן לערוך קיזוז באופן מידיי.