סגור

בדרך לטלוויזיה רזה וזולה: FREETV מחפשת יוצרים להגשת הצעות לסדרות דוקו ודרמה

המיזם צפוי להשיק את אפליקציית הסטרימינג שלו ברבעון הרביעי של 2022, ולהעניק לצרכן לראשונה שירותי טלוויזיה במחיר של כ-40-50 שקל בחודש, הכוללים חבילת ספורט מורחבת וערוצי ילדים

חברת הסטרימינג FREETV פרסמה היום קול קורא ליוצרים להגשת הצעות לסדרות דוקו-דרמה ומיני דרמה במטרה להפיק תוכן בלעדי ללקוחות המיזם. במסגרת הפרסום, החברה הצהירה שהפקות ישראליות הן חלק מהותי וחשוב מבחינתה מפלטפורמת השידור.

מיזם FREETV צפוי להשיק את אפליקציית הסטרימינג שלו ברבעון הרביעי של 2022, ולהעניק לצרכן הישראלי לראשונה שירותי טלוויזיה רזים וזולים מאוד, הכוללים חבילת ספורט מורחבת וערוצי ילדים. האפליקציה תכלול בנוסף את תכני קשת, כאן, 13 ו-14, ויהיה ניתן להוסיף אליה חבילות של חברות הסטרימינג הבינלאומיות עם תשלום בחשבונית אחת. היתרון של המיזם הוא שמכיוון שהחברות המקימות אותו (קשת ו-RGE) מחזיקות תוכן רב בעצמן, הוא יחסוך עלויות רבות ברכישת ערוצים.

1 צפייה בגלריה
טלוויזיה חכמה שלט רחוק
טלוויזיה חכמה שלט רחוק
טלוויזיה חכמה שלט רחוק
(צילום: שאטרסטוק)

על אף שלמיזם יש יתרון משמעותי בשוק בעקבות הריבוי באפליקציות סטרימינג בינלאומיות, הוא יצטרך להוכיח שיש מספיק לקוחות בשוק הישראלי אשר מעוניינים לרכוש שירותי טלוויזיה שאינם כוללים ממיר וטכנאי. למעשה, אם השירות יצליח הוא יסמל שיש נתח שוק מספיק גדול עם נכונות לחבר את הסטרימר או להתקין אפליקציות על הטלוויזיה החכמה באמצעות עצמו, ולכן הפרמטרים הכמעט יחידים שהוא יחפש מעתה בשירותי טלוויזיה יהיו תוכן ומחיר. האתגר שעומד לפני המיזם אינו פשוט, מכיוון שישראלים רבים מורגלים לשירות עד הבית עם טכנאי הן בשירותי טלוויזיה והן בשירותי אינטרנט.
FREETV יוצא מתוך נקודת הנחה שהצרכן הישראלי מוכן לשינוי הזה, ולכן יספק לו מחיר זול (לפי הערכות 40-50 שקל לחודש) וכעת פועל כדי לייצר לו תוכן מקור בלעדי.