סגור
פרטנר
פרטנר. רשת מאובטחת יותר (צילום: ערן גרנות)

פרטנר משיקה רשת סלולר חדשה – לכלל הלקוחות

הרשת משיקה את רשת Private 5G, הכוללת ליבה חדשה המאפשרת איכות גבוהה יותר של שיחות קול ווידאו, ואבטחה ברמה גבוהה יותר מהרשת הקיימת. בפרטנר ישדרגו את כלל לקוחות החברה לתשתית החדשה – ללא צורך בתשלום או ברישום 

חברת התקשורת פרטנר משיקה היום את רשת הסלולר החדשה Private 5G, הכוללת ליבה חדשה המאפשרת איכות גבוהה יותר של שיחות (קול ווידאו), ואבטחה ברמה גבוהה יותר מהרשת הקיימת.
בפרטנר בחרו לשדרג את כלל לקוחות החברה לתשתית החדשה – ללא צורך בתשלום נוסף או ברישום מיוחד. על פי ההערכה מדובר בהשקעה של -70 מיליון שקל לשדרוג התשתית ברחבי הארץ.
שדרוג הרשת של פרטנר שבניהולו של אבי גבאי יספק איכות שיחה והצפנה טובה יותר לכלל לקוחות החברה – גם ברשת הדור ה-4 וגם ברשת הדור ה-5. עם זאת, עדיין מדובר בשתי רשתות נפרדות – כלומר היתרונות של רשת הדור ה-5, שכוללות מהירות גלישה גבוהה בהרבה מהדור ה-4 עדיין תישאר כחלק מחבילות פרימיום ייעודיות.
שני יתרונות משמעותיים של הרשת החדשה היא היכולות לפרוס את הרשת (Network Slicing) – כלומר להקצות באופן בלעדי נתח מסוים מהרשת ללקוח או שירות ספציפי. היתרון השני הוא השיהוי הנמוך (Low Latency) – כלומר זמן תגובה מהיר במיוחד. זמן התגובה המהיר במיוחד משפר חוויות גיימינג וגם משפר את היכולת לשלוט מרחוק על מוצרים שונים ("האינטרנט של הדברים").