סגור
פט גלסינגר אינטל
פט גלסינגר, אינטל (Photos: Alex Kolomoyski, Nir Keidar)

מנכ״ל אינטל במכתב לעובדים על 7 באוקטובר: ״אתם מתמודדים עם סיטואציה בלתי אפשרית״

פט גלסינגר העביר מסר ל-12 אלף העובדים בישראל: ״אני כותב לכם בשם כל צוות ההנהגה כדי להביע הכרת תודה. אתם נמצאים בליבנו בכל יום ויומו״

״אנחנו מציינים היום שנה אחת מאז ההתקפות המחרידות של השבעה באוקטובר. אני יודע שמאז הכל מרגיש שונה. השגרה היומית והחגיגות שלכם, שבעבר גרמו לכם הנאה מרגישות חלולות ומרוחקות", כך כתב אתמול (ב׳) פט גלסינגר, מנכ״ל אינטל העולמית ל-12 עובדי החברה בישראל. מניית אינטל נסחרת בנאסד״ק לפי שווי שוק של 95 מיליארד דולר לאחר שצנחה במעל ל-10% מתחילת השנה.
״ההסלמה בעימות הזה, שבאה לידי ביטוי רק בשבוע שעבר בהתקפת הטילים, גורמת לכולנו להשתוקק אף יותר לחזרה לנורמליות ולמראית מסויימת של שלווה.
אני כותב לכם בשם כל צוות ההנהגה (ELT) כדי להביע את הכרת התודה העמוקה שלנו למחוייבות האיתנה שלכם לאינטל ואחד לשני. אתם נמצאים בליבנו בכל יום ויומו.
12 החודשים האחרונים חשפו את המכשולים העמוקים בדרך לשלום באזור כולו. בו בזמן, הם היוו תזכורת מתמדת לחוזק ולעמידות שלכם. אני ממש נדהם מהדרך שבה התמודדתם עם סיטואציה בלתי אפשרית. פעם אחר פעם ראיתי כיצד אתם תומכים אחד בשני ומתאמצים עבור העסקים שלנו, כל זאת תוך שאתם מוצפים ברמה בלתי נתפסת של רגשות בבית עם המשפחות שלכם ובתוך הקהילות שלכם.
עמידות כמובן לא הופכת ימים כמו זה לקלים יותר, והיא לא מפזרת את ענני חוסר הוודאות שעדיין חגים מעלינו. בכל זאת, חשוב לשאוב כוחות מהסולידריות שלנו כשאתם מתכנסים לכבד את הנופלים, ונוצרים אותם בלבכם.
אני לרוב מתייחס לאינטל כמו אל מיקרוקוסמוס של העולם מסביבנו. החברה הזו היא הבית של קהילה מגוונת ביותר של אנשים מרקע שונה ובעלי נקודות מבט נרחבות. אך ההבדלים הללו מעולם לא הגדירו אותנו. למעשה, אחת החוזקות החשובות ביותר שלנו הייתה תמיד היכולת שלנו להסתכל מעבר להבדלים הללו ולראות לפחות שביב של עצמנו אחד בשני. אני מקווה ומתפלל שהשנים הבאות יביאו עמן נחמה וחזרה לחוות יותר רגעים של אושר. בבקשה המשיכו להיות חזקים, שמרו על עצמכם ואחד על השני. בדיוק כמוכן, גם אנחנו מהצד השני של העולם נשמור עליכם״, כתב גלסינגר.