אתר דרושים חדש להייטק - יאפשר למעסיקים גישה ישירה לבוגרי 8200
אתר דרושים חדש להייטק - יאפשר למעסיקים גישה ישירה לבוגרי 8200
קבוצת AllJobs משיקת את אתר הדרושים TechIt בו ניתן למצוא אלפי משרות החל מפיתוח תוכנה או חומרה, מערכות מידע וסייבר, דאטה, ביוטק והנדסה. האתר מיועד למאות אלפי עובדי התעשייה בישראל הן במקצועות הפיתוח והן במקצועות המעטפת כמו עיצוב או מוצר
קבוצת AllJobs, מציבה תחרות ללינקדאין ומשיקה אתר דרושים חדש לתחום מקצועות ההייטק המלווה בחברת השמה בשם Techit.co.il. האתר ונועד לשרת את מאות אלפי עובדי התעשייה בישראל, הן במקצועות ליבה (פיתוח) והן במעטפת (עיצוב, QA, מוצר ועוד).
ב-TechIt ניתן למצוא אלפי משרות החל מפיתוח חומרה או תוכנה, מערכות מידע וסייבר, דאטה, ביוטק, הנדסה ועוד. המשרות פונות לבוגרי יחידות טכנולוגיות, לדרגי ביניים וכן לסטודנטים ועובדים ללא ניסיון קודם. המשרות פרוסות בכל הארץ, בין אם בחברות הייטק, חברות סטארט-אפ ועד לחברות השונות במשק הישראלי שנדרשות לעובדים מומחים בתחומי הטכנולוגיה והסייבר.
האתר חתם בין היתר על שיתוף פעולה ייחודי עם עמותת בוגרי 8200, שבמסגרתו תוצע למעסיקים נבחרים גישה ישירה לבוגרי ובוגרות היחידה. כחלק ממכלול השירותים שתספק Techit לגולשים, השיקה הקבוצה גם את Matchit, פעילות השמה והד-האנטינג שתלווה גולשים שירשמו לאתר ותוכל לסייע למעסיקים להגיע למועמדים הנכונים על פי פרמטרים שונים.
"ההיי-טק הישראלי הוא הקטר של המשק, והגל העכור הנוכחי יעבור בסופו של דבר. זו רק שאלה של זמן עד שהביקושים לעובדים יחזרו לרמות שהכרנו במהלך השנתיים האחרונות, גם אם יתבצע תיקון מסוים לשכר ולתנאים. דווקא עכשיו, בעת הזו, Alljobs גאה לצרף לקבוצה את Techit, שיספק פתרון איכותי והוליסטי, ראשון מסוגו בישראל, הן לחברות והן למחפשי העבודה – על מנת לסייע לקטר להמשיך לדהור קדימה", אמר שי מגל, מנכ"ל AllJobs.
השקת האתר תלווה בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל נרחב והוא יצטרף לקבוצת האתרים שהקבוצה רכשה או השיקה בשנתיים האחרונות, בהם סחבק – אתר הדרושים לצעירים, XPlace – אתר הפרילנסרים הגדול בישראל ו-Jobik – אתר דרושים ייעודי למגזר החרדי. בכך, מבססת קבוצת AllJobs תחת היו"ר הרצל עוזר את מעמדה כפלטפורמת הדרושים, הגיוס וההשמה הגדולה והמובילה בישראל.
השקת האתר מלווה בקמפיין חדש בהובלת משרד הפרסום מנצ' והבמאי אדם סנדרסון. הקמפיין יתמקד בתובנה כי חלק ממחפשי העבודה בתחומי ההייטק מחפשים בלינקדאין, שעמוס בהפרעות ונוטיפיקציות שלא מאפשרות לחפש עבודה כמו שצריך, אם בכלל. הקמפיין יכלול מגוון סרטוני פרסומת שמתמקדים בסיטואציות שונות של עובד שמחפש עבודה דרך הרשת החברתית אך לא מצליח להתרכז כי בכל רגע הוא מקבל נוטיפיקציה אחרת, שלא מעניינת ושמפריעה לו לחפש עבודה כמו שצריך.
אתר ynet מקבוצת "ידיעות אחרונות" מחזיק 70% באול ג'ובס.