החברה האם של פיג'ו מבטלת את החדירה המחודשת של המותג לשוק האמריקאי
סטלאנטיס, החברה האם של פיג'ו, סיטרואן, פיאט וג'יפ, חזרה מהחלטה קודמת לאור התחרות עם המתחרות היפניות שחדרו לשוק האמריקאי
סטלאנטיס, החברה האם של פיג'ו, סיטרואן, פיאט וג'יפ לא מעוניינת בחציית קווים וסיכון של מותגים קיימים. במסגרת זו התקבלה החלטה בענקית האיטלקית-אמריקאית- צרפתית שלא לאפשר את חדירתה המחודשת של פיג'ו לשוק הרכב האמריקאי.
טרם האיחוד תחת כנפי סטלאנטיס תכנן היו"ר קרלוס טווארס חדירה מחודשת לשוק האמריקאי עבור פיג'ו, במתכונת דומה לזו שביצעו השותפות העתידיות פיאט ואלפא רומיאו.
פיג'ו שיווקה בעבר מכוניות בשוק הרכב האמריקאי וחלק מהן אף זכו לתהילה קולנועית, למשל בידיו של הבלש קולומבו. עם זאת, עם השנים קסמן של מכוניות פיג'ו עבור הצרכנים האמריקאים הלך ופחת, במיוחד עם כניסתן המאסיבית של מתחרות יפניות לשוק האמריקאי, מה שהביא לסיום השיווק בארה"ב בשנת 1991, מה שהותיר קומץ של אמריקאים עם מכוניות פיג'ו 505 ו- 405 שנחשבות נדירות למדי בארה"ב.
ההחלטה להחזיר את פיג'ו לארה"ב היתה מיועדת להתבסס על שירות רכב חשמלי שיתופי - טכנולוגיה שפיג'ו הצליחה לפתח עם ה-2008 החשמלית. בפועל, תחת מטרייתה של סטלאנטיס ובהתחשב בנאמנותם המוגבלת של הצרכנים האמריקאים למותגים אירופים, בסטלאנטיס החליטו שלא לבלבל את הצרכן האמריקאי עם דגמים אירופים חדשים ולא מוכרים, ולהישאר עם אלפא רומיאו ופיאט.