איזה צורך השתנה אצל העובדים בתקופה האחרונה וכיצד הוא משפיע על מיתוג המעסיק?
שירלי הרמן, מנהלת שיווק ומיתוג מעסיק במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח מספרת לנו איך רגע לפני פרוץ המשבר בו מיקרוסופט עמדה לפתוח את השערים לקמפוס החדש והמרהיב, מתמודדת עם המציאות החדשה, שירלי מסבירה איזה צורך השתנה אצל העובדים והטאלנטים בתקופה האחרונה וכיצד הדפוסים החדשים שסיגל הארגון משפיעים על מיתוג המעסיק והערכים שהיא מנגישים לעובדים בהתאם לצרכי התקופה.
17:2429.12.20
ראיון עם שירלי הרמן, מנהלת שיווק ומיתוג מעסיק, מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח