החל מ-1.1 מיליון שקל: מה יש במרצדס S קלאס החדשה שאין באוטו שלכם
אין לה כרגע גרסה היברידית נטענת, דגם פאר חשמלי חדש - EQS - עם הבטחה לטווח של 700 ק"מ ועיצוב מתקדם יותר יגיע לארץ בהמשך השנה - והמחיר שלה גבוה במיוחד. מה בכל זאת יש בה שאמור להצדיק את המחיר?
מרצדס ישראל מדווחת על כמה עשרות הזמנות ל-S קלאס החדשה שהושקה השבוע בארץ, עם צפי ל-150 מסירות במהלך 2021 - שיאפשרו לה לעקוף את ב-מ-וו סדרה-7 ואאודי A8 המתחחרות.
זאת, למרות שספינת הדגל של היצרן הגרמני התייקרה בכ-150 אלף שקל: מ-1.09 מיליון שקל לדיזל (286 כ"ס, 14.9 ק"מ לליטר), ומ-1.25 מיליון שקל לבנזין (465 כ"ס, 11.9 ק"מ לליטר). בנוסף, אין לה כרגע גרסה היברידית נטענת, ודגם פאר חשמלי חדש, EQS, עם הבטחה לטווח של 700 ק"מ ועיצוב מתקדם יותר, יגיע לארץ בהמשך השנה. מה יש בה שאין באוטו שלכם וגורם לה לעלות כמו דירה?
היגוי אחורי: הגלגלים האחוריים מסתובבים כמו הקדמיים, אך בזווית קטנה יותר, 10 מעלות. בכביש מהיר הם יפנו באותה זווית כמו הקדמיים, ובחנייה בזווית הפוכה, כדי לאפשר תמרון זריז יותר למכונית באורך של 5.29 מטר בגרסת בסיס הגלגלים הארוך המיובאת כעת, כמטר יותר מאשר משפחתית ממוצעת.
כריות אמיתיות במושבים: מעבר ל-12 כריות אוויר, יש ארבע כריות של ממש שמורכבות על כריות הראש של המושבים, לישיבה נוחה יותר, וכנראה שגם כביסה בעתיד.
פנסים קדמיים ברזולוציה של 1.3 מיליון פיקסלים: פנסי לד שאפשר לשלוט במדויק על האלומה שלהם, מה שמסייע מאוד בלילה ובסיבובים.
תאורת אווירה מזהירה מסכנה: בעת ניסיון לפתוח דלת כשרכב או אופניים מתקרבים, התאורה הפנימית שמחליפה בין 64 צבעים, תתריע בהבהוב אדום על הסכנה.
לוח מחוונים תלת ממדי או קלאסי:
בגודל 12.3 אינץ', בנוי על מסך Full HD והנהג יכול לסחור בין תצוגה תלת ממדית לתצוגות אחרות, כולל מסך זהה ללוח מחוונים פשוט של S קלאס משנות ה-70.מסך מולטימדיה OLED: בגודל 12.8 אינץ', ברזולוציה של טלוויזיות מתקדמות, 16 ג'יגה זיכרון ו-SSD בנפח של 320 ג'יג'ה לשמירת השירים והיצירות המועדפות על הנהג.
עם זאת יש לזכור, שבפקקים היא עומדת בדיוק כמו כל יונדאי גטס 2005.