60 ק"מ ראשונים בלי לזהם: יבואנית לנד רובר חושפת את דגמי הפלאג אין הייבריד
הריינג' רובר איווק והלנד רובר דיסקאברי ספורט, ששיווקן החל בארץ, מצוידות במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים המשודך למערכת הנעה חשמלית. המחירים - כ-400 אלף שקל
חברת המזרח, יבואנית לנד רובר חושפת מספר דגמי PHEV (כלומר פלאג אין הייבריד) חדשים. צמד הדגמים - ריינג' רובר איווק ולנד רובר דיסקאברי ספורט - חולקים מכלולים כדוגמת מנוע הבנזין. במהלך השנה הבאה צפויות להצטרף אליהם גרסאות פלאג אין הייבריד נוספות של דגמי לנד רובר - הוולאר והדיפנדר, שיצוידו במנועי בנזין בנפח 2.0 ליטרים וגם בהנעה חשמלית.
- לנד רובר משיקה בבריטניה שירות השכרה למנויים, מרצדס מבטלת את השירות בארה"ב
- היכרות אינטימית עם סלעים: מבחן ללנד רובר דיפנדר
- החל שיווק לנד רובר דיפנדר החדש בישראל
הריינג' רובר איווק והלנד רובר דיסקאברי ספורט ששיווקן החל בארץ מצוידות במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטרים אשר משודך למערכת הנעה חשמלית, כאשר מנוע הבנזין מפיק 200 כוחות סוס באמצעות מגדש טורבו ואילו המנוע החשמלי מפיק 109 כוחות סוס.
בשני הדגמים האמורים, המנוע החשמלי מניע את הגלגלים האחוריים ואילו מנוע הבעירה הפנימית מניע את הגלגלים הקדמיים, כלומר, בפועל מדובר ברכב המצויד במערכת הנעה כפולה. לפי נתוני לנד רובר, צמד הדגמים מסוגלים לנסוע בכוחו של חשמל בלבד עד לטווח של כ- 60 קילומטרים בלי לפלוט זיהום ואילו הסוללות ניתנות לטעינה ממטען מהיר, כלומר מטען אשר מאפשר "מילוי" של רוב קיבולת הסוללה תוך פחות מ-40 דקות.
מחירו של לנד רובר איווק פלאג אין הייבריד יחל ב-415 אלף שקל ואילו דיסקאברי ספורט פלאג אין הייבריד יעלה 390 אלף שקל ברמת הגימור הבסיסית. מחירו של דיסקאברי ספורט פלאג אין הייבריד ברמת הגימור הבכירה הוא 420 אלף שקל.