טסלה מאיצה ההכנות לשיווק בישראל: מגייסת מנהל יבוא
לאחר שהחלה בגיוס נציגי מכירות בארץ, יצרנית המכוניות החשמלית מעלה הילוך - ומגייסת מנהל יבוא; מה יהיו תחומי האחריות שלו?
לאחר חודשים רבים של קיפאון, טסלה מאיצה את תהליך ההתבססות לקראת תחילת שיווק בישראל. בימים האחרונים החלה יצרנית המכוניות החשמליות לגייס נציגי מכירות ישראלים עבור אולם התצוגה אשר צפוי להיפתח במהלך החודשים הקרובים - וכעת היא מודיעה על תחילת גיוס של בעלי תפקידים נוספים במערך המכירות הישראלי.
- לאחר עיכובים ממושכים: טסלה החלה בהקמת מערך המכירות בישראל
- טסלה הקפיצה את השוק החשמלי בסין
- טסלה: ריקול ל-48 אלף מכוניות שיוצרו בארה"ב ונמכרו בסין
כך, לפי טסלה נדרשת כעת בתל אביב משרת מנהל יבוא - שכמו אצל יבואני רכב אחרים, יהיה אחראי על הליך רישום הרכבים בהתאם לדרישות החוק הישראלי ועל צי רכבי המבחן וההדגמה בישראל. כמו כן הוא יהיה אחראי על כל תהליכי ההומולוגציה, כלומר התאמת הרכבים לדרישות החוק בישראל. עוד עולה מהדרישות כי מנהל היבוא של טסלה יהיה אחראי על הדרכת יתר אנשי הצוות אשר מגויסים בימים אלה.
נקודה מעניינת נוספת אשר עולה מהדרישות מתייחסת למאפיין הייחודי למכוניות טסלה לעת עתה: היכולת לבצע שדרוגים של הרכב באמצעות חיבור לרשת מידע, בין אם באופן אלחוטי ובין אם באמצעות רשת מוסכי היצרן.
בניגוד ליצרני הרכב הוותיקים, טסלה מציעה בחלק מן המקרים את האפשרות לשדרג את מערכות הרכב בתשלום, החל בהתקנת אפליקציות וכלה ב"שחרור פוטנציאל" נוסף של הסוללה. כך, לפי טסלה יוצע בישראל שירות כזה אשר ידרוש "הוצאת מכתבי שדרוג ללקוחות בכל הנוגע לשדרוגים".