בגדי תינוקות ואוזניות: יצרני רכבי העל משלימים הכנסה
בשל החשש מאובדן הכנסות כתוצאה ממשבר הקורונה, שפגע גם במיטב לקוחותיהן, מודיעים יצרני רכבי היוקרה בזה אחר זה על כניסה לשפע של מיזמים למכירת אביזרים יוקרתיים ממותגים; עם זאת, בינתיים הם לא ממהרים לחשוף מחירים, אולי מחשש לפגיעה בערכי המותג - ואולי דווקא מחשש לתדהמה לנוכח מחירם הגבוה של פריטים פשוטים יחסית
בתקופה בה יצרני רכבי העל חוששים מאובדן הכנסה כתוצאה מירידה בנכסיהם של מיטב לקוחותיהם, תמיד טוב להשלים הכנסה באמצעות מה שהלקוחות כן יוכלו לקנות אחרי הקורונה. כך, היצרנים מודיעים בזה אחר זה על כניסה לשפע של מיזמים למכירת "אביזרים יוקרתיים" ממותגים, אשר מיועדים ללקוחות של יצרני הרכב שאינם מסוגלים כרגע לרכוש מכונית במאות אלפי דולרים, או לסירוגין למי שאינם לקוחות של יצרני הרכב - ומעוניינים להתחכך ביוקרה.
- נוסעים על פרארי 812? החלון עלול לעוף ב-340 קמ"ש
- יוקרה בירוק: כל רכבי בנטלי יהפכו לחשמליים עד 2030
- בוגאטי מציגה: מכונית העל שטוענת לכתר "המהירה בעולם"
יצרנית מכוניות העל בוגאטי, למשל, הכריזה על השקה רשמית של קו בגדי ילדים אשר נקרא "בוגאטי ג'וניור". מדובר בבגדי ילדים שנושאים את צבעי המותג וככל הנראה עולים בהתאם. לפי בוגאטי, אוסף הבגדים כולל 180 פריטי לבוש אשר מחולקים לפעוטות עשירים – ולילדים עשירים.
במקביל לבוגאטי הכריזה למבורגיני האיטלקית על השקת קו חדש של - אוזניות. לפי למבורגיני, החברה משתפת פעולה עם Master & Dynamic האמריקאית כדי לייצר אוזניות אלחוטיות הכוללות אלמנטים עיצוביים ממכוניות למבורגיני. המלל השיווקי של אנשי למבורגיני מבהיר כמובן כי מדובר באוזניות הנוטפות איכות למבורגינית: "הצליל מהדהד למבורגיני", מסבירה קטיה באסי, מנהלת השיווק של החברה; "הצליל שמייצר מנוע למבורגיני הוא מוזיקה מלאת תחושה".
יש לציין כי גם בוגאטי וגם למבורגיני אינן ממהרות לחשוף מחירים, אולי מחשש לפגיעה בערכי המותג לנוכח הקישור למכירת מוצרים זולים - ואולי דווקא מחשש לתדהמה לנוכח מחירן הגבוה של זוג אוזניות או חליפה לתינוק.