רה ארגון במיצובישי: דגמים חדשים לא יוצגו באירופה, החברה תתבסס על השוק האסייתי
התוכנית, שמיועדת לאפשר ליצרנית הרכב לצלוח את משבר הקורונה, מבוססת על התמקדות בשווקים בהם היצרנית נהנית כיום מרווחיות, בעיקר השוק האסייתי
לאחר שלל ספקולציות ורמיזות, מיצובישי מוטורס היפנית מציגה תכנית ארגון מחדש אותה היא מגדירה כ"קטן ויפה".
התוכנית הוצגה באופן רשמי בפני משקיעים וכוללת התייחסות לשווקים גלובאליים וגם לאסטרטגיית המוצרים העתידית של מיצובישי. התוכנית שהציגה החברה, מיועדת לאפשר לה לצלוח את משבר הקורונה ומבוססת על התמקדות בשווקים בהם היצרנית נהנית כיום מרווחיות, בעיקר השוק האסייתי, כלומר תאילנד, יפן, ויאטנם ועוד. ההתפשטות באסיה אמורה לסייע למיצובישי בעתיד להתפשט גם לאפריקה.
בנוסף קובעת מיצובישי כי ביפן תבצע היצרנית רה אורגניזציה של כל מערך הייצור והמכירות. הערה קריטית נוספת אשר מופיעה במצגת של מיצובישי מתייחסת לשוק הרכב האירופי. ישראל היא מדינה המסתמכת ברוב המקרים על התקינה, כלומר מכלול החוקים והתקנות, אשר מקובלים באירופה. לפי לשון המצגת של מיצובישי, היצרנית "מקפיאה את הצגתם של דגמים חדשים".
המצגת כוללת גם פירוט מעמיק של דגמי מיצובישי שיושקו במהלך השנים הקרובות - כאשר הדגש העיקרי נוגע לרכבים חשמליים: השנה תוצג גרסת פלאג אין הייבריד של מיצובישי אקליפס קרוס. בשנה הבאה יוצג אאוטלנדר חדש ולצידו מכונית חשמלית חדשה שתיועד לסין. בשנת 2022 יוצג אאוטלנדר פלאג אין הייבריד ובעתיד הרחוק תוצג גם מכונית חשמלית שתיוצר בשיתוף עם ניסאן.