אחרי 20 שנה: סגוויי מפסיקה לייצר את ה"רכינוע"
החברה הודיעה שיופסק פס הייצור בארה"ב של הדגם המוכר שלה, ה-PT, ועובדיו יפוטרו. החברה טרם פרסמה מידע לגבי דגמים אחרים; בישראל שימש הסגווי בעיקר תיירים, בין היתר בגלל מחירו
20 שנים לאחר שהוצג הסגוויי, אחד מאמצעי התחבורה האישיים היחידים בעולם שזכה לשם עברי: "רכינוע", החברה מודיעה על הפסקת ייצור של ה-PT, הדגם המוכר ביותר של סגוויי. עוד הודיעה החברה כי עובדי פס הייצור בארה"ב יפוטרו.
- קסדה בראש טוב: גם רוכבי סגוויי והוברבורד יחויבו לחבוש קסדה
- סגווי לגן עדן: מסע אל החרמון המושלג על שני גלגלים בלבד
- נעים להכיר: הסגוויי של שיאומי
סגוויי טרם פרסמה מידע אודות המשך יצורם של דגמים אחרים. בישראל זכה הסגוויי להצלחה מצומצמת יחסית ושימש בעיקר להשכרות לתיירים, בין היתר בגלל מחירו של הכלי, שהגיע לעשרות אלפי שקלים בדגמים המאובזרים.
במהלך השנים האחרונות נדחקו הרכינועים מן השוק בגלל קורקינטים חשמליים שמחיריהם נמוכים משמעותית, שלא לדבר על העובדה שמנגנון הייצוב של הסגוויי, אותו מנגנון שאיזן את הרוכב באמצעות תנועות גוף קדימה ולאחור, נחשב מורכב למדי. סגוויי עצמה החלה לפעול ב-1999 וה-PT נמכר ב-5,000 דולר לצרכנים בארה"ב.
תא״ל במיל׳ אסף אגמון, מייסד ושותף UME, ייבואנית סגווי: ״סגווי הובילה מהפכה תפיסתית בתחום התחבורה האישית עם חוויה ירוקה, חסכונית, יעילה וחכמה. אנחנו היינו מהראשונים בעולם ששיווקנו את הסגווי".