פורד פוקוס חוזרת לישראל: הפעם כקרוס אובר
דלק מוטורס, יבואנית פורד, החלה בשיווק הדור החדש של הפוקוס בגרסה מוגבהת המיועדת ללקוחות שמעוניינים ברכב כביש-שטח. מדובר בדגם הראשון שפורד שבה לייצר בגרמניה לאחר שמפעליה חזרו לפעילות בעקבות סגר הקורונה
לאחר היעדרות ממושכת משוק הרכב הישראלי ולא מעט עליות וירידות בהיקף המכירות - פורד פוקוס חוזרת לשוק הרכב הישראלי.
- פורד: ההפסד ברבעון השני צפוי להעמיק ליותר מ-5 מיליארד דולר
- דלק רכב: "הימשכות המשבר תשפיע על היכולת לספק כלי רכב"
- פרארי עקפה את ג'נרל מוטורס ופורד: שוויה עומד על 30 מיליארד דולר
דלק מוטורס, יבואנית פורד החלה בשיווק הדור החדש של הפוקוס, שנחשבת לדגם הליבה של פורד באירופה וגם בישראל. הגרסה הראשונה שתשווק בישראל היא גרסת ה"אקטיב"- מעין גרסה מוגבהת של הפוקוס המיועדת לפנות ללקוחות שמעוניינים ברכב כביש-שטח.
זו גם הגרסה היחידה שזמינה בשלב זה. מדובר בדגם הראשון שפורד שבה לייצר בגרמניה לאחר החזרת מפעליה לפעילות בגלל הקורונה.
היצע המנועים כולל לעת עתה מנוע בודד, בנפח 1.5 ליטרים, המפיק 182 כוחות סוס. הפוקוס תשווק בישראל בשתי גרסאות מרכב: חמש דלתות וסטיישן.
רשימת האבזור הבטיחותי כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת לאיתור עייפות נהג וזיהוי הולכי רגל. בדומה לדגמים נוספים של דלק מוטורס, גם הפוקוס משווקת בישראל לעת עתה ברמת גימור בודדה - הכוללת כניסה ללא מפתח, מצלמות חניה ובקרת אקלים דיגיטלית.
בהמשך צפויות להצטרף גם גרסאות נוספות. מחיר הפוקוס מתחיל ב-132 אלף שקל עבור גרסת הבסיס ומגיע עד 136 אלף שקל עבור גרסת הסטיישן.