אאודי מרחיבה את היצע הדגמים החשמליים ומציגה את איטרון ספורטבאק
לאחר שחשפה בשנה שעברה את איטרון, רכב הכביש שטח החשמלי הראשון שלה, חושפת אאודי את גרסת הקופה הספורטיבית שלו בתערוכה בלוס אנג'לס. הספורטבאק הבכירה מצוידת בצמד מנועים חשמליים המפיקים ביחד 355 כוחות סוס - מספיק כדי לזנק ל-100 קילומטר בשעה תוך 6.6 שניות
לאחר שחשפה את איטרון, רכב הכביש שטח החשמלי הראשון שלה בשנה שעברה, חושפת אאודי דגם חשמלי נוסף: איטרון ספורטבאק.
הדגם שנחשף בתערוכת רכב בלוס אנג'לס הוא בפועל גרסת הקופה הספורטיבית של האיטרון הקיים, בדיוק כפי שב.מ.וו ומרצדס מייצרות גרסאות "קופה שטח" של 3 X ודומיו.
- אאודי השיקה בישראל את דגמי 2020; המחירים - החל מ-255 אלף שקל
- אאודי לא תמריא: היצרנית הגרמנית חוזרת בה מכוונתה לפתח מכונית מעופפת
- ריקול: יבואנית פולקסווגן ואאודי מזמנת אלפי מכוניות למוסכים בישראל
לפי אאודי, הספורטבאק הבכירה, ה-55, מצוידת בצמד מנועים חשמליים המפיקים ביחד 355 כוחות סוס (402 כוחות סוס במצב ספורט), מספיק כדי לזנק ל-100 קילומטר בשעה תוך 6.6 שניות ולהגיע עד מהירות מרבית של 200 קילומטר לשעה; הטווח הרשמי: עד 466 קילומטר.
לצד הגרסה הבכירה, אאודי מציעה גם גרסה "עממית" שמנועה מפיק 306 כוחות סוס. לפי אאודי, במצב טעינה מהירה ניתן למלא עד 80% מנפח הסוללה תוך חצי שעה.