סודות החופשה
ניצחון הלואו-טק: הכירו את הדרך הטובה ביותר להשיג מחיר זול במלון
אתרים ואפליקציות אמנם מציגים מבחר עצום, אך המלונות עצמם צריכים לשלם למפעילי השירותים המקוונים. ולכן, אם תפנו ישירות למלון בטלפון הנכון ותשאלו את השאלות הנכונות, תוכלו לחסוך גם 20% בעלות החדר. מה צריך לשאול?
- כדורי שינה לטיסה: אילו קיימים, ואילו מתאימים?
- להעיר או לדלג מעל: איך לצאת ממושב החלון באמצע טיסה?
- לידיעת הנוסעים: היכן באירופה לא כדאי לכם לשתות מים מהברז
זה גם אינטרס של המלון, שכן כך חוסכים מנהליו את העמלות שעליהם לשלם כשמזמינים דרך אתרים כמו בוקינג או אקספדיה. לכן, לעיתים קרובות המלונות שומרים את החדרים הטובים ביותר דווקא לאותם לקוחות חרוצים שמזמינים ישירות דרכם. עם זאת, לפני שאתם מבצעים את השיחה החשובה הזו, יש כמה דברים חשובים שכדאי לדעת. באתר הנסיעות travelandleisure פרסמו כמה טיפים בעניין.
1. מחקר. בצעו בדיקה לפני שאתם מתקשרים - ישנם אתרי נסיעות שבדקו באיזו שעה הכי כדאי להתקשר כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר. בנוסף, הציצו במחירים שבמנועי חיפוש החדרים, כדי לראות את התעריפים המומלצים למלונות שמעניינים אתכם.
2. מציאת מספר הטלפון הנכון. כשמגיע הזמן להתקשר למלון ולאשר את המחיר הזול, אל תסתפקו במספר הטלפון הראשון שאתם מוצאים. באופן כללי, אם מדובר ברשת מלונות אל תתקשרו למספר הכללי של שירות לקוחות, כי שם תקבלו תעריף מובנה ואין מקום למו"מ. לכן חשוב להתקשר ישירות למלון הנבחר ולדבר עם העובדים שם.
3. לימדו את הז'רגון: אם תדברו בשפה ובמונחים המקצועיים של עולם המלונות קרוב לוודאי שיקחו אתכם יותר ברצינות. לכן, בררו לגבי "התעריף הזול ביותר, בלי ביטולים והחזרים" במקום לשאול "הלו, מה הדיל הכי טוב שיש לכם להציע לי".
4. הכינו אופציות: בעקבות הבדיקה שתבצעו, הכינו רשימה של כמה תעריפים ללילה. קחו בחשבון שמלונות לרוב משלמים עמלה של סביבות 30% כדי להיכלל באתרי הזמנות מקוונים, ולכן בעת המו"מ ציינו מחיר הנמוך ב-20% מזה שמצאתם באינטרנט.
זכרו שגם אם בסופו של דבר לא תצליחו להשיג הנחה משמעותית, השיחה ישירות עם המלון יכולה להשיג לכם הטבות נלוות וקרוב לוודאי שתבטיח עדיין שתקבלו את המחיר הנמוך ביותר האפשרי לחדר.