אחרי 5 שעות - תוקנה התקלה בלאומי קארד שהשביתה כרטיסי אשראי בחו"ל
התקלה נגרמה בשל פגיעת קבלן בתשתית של פרטנר. לקוחות החברה התלוננו כי אין מענה במחלקת שירות הלקוחות. החברה מסרה הערב: "אנחנו מתנצלים בפני כל לקוחותינו שנפגעו מהתקלה ונבצע את כל מה שצריך כדי לוודא שאירוע כזה לא יישנה"
אחרי כחמש שעות - תוקנה התקלה בלאומי קארד שהשביתה כרטיסי אשראי בחו"ל. בהודעת החברה נמסר: "לקוחות יקרים, כל השירותים פועלים כסדרם. בשל תקלת תקשורת שנבעה מפגיעה בתשתית ספק התקשורת, מוקדי השירות וערוצי הדיגיטל נסגרו למספר שעות ולצערנו נגרמו שיבושים מסוימים בפעילות לקוחותינו. אנחנו מתנצלים בפני כל לקוחותינו שנפגעו מהתקלה ונבצע את כל מה שצריך כדי לוודא שאירוע כזה לא יישנה".
מוקדם יותר היום (ד') כאמור, הושבתו כרטיסי האשראי של החברה בחו"ל בעקבות תקלה נרחבת. גם אפליקציית החברה הושבתה. לקוחות החברה התלוננו גם כי אין מענה במחלקת שירות הלקוחות ובמחלקת הביטחון.
תקלת התקשורת שהובילה לפגיעה במוקד השירות של חברת כרטיסי האשראי, נוצרה כתוצאה מחפירת בורות של קבלן תאגיד מים בבני ברק שפגע בתשתית של פרטנר וקרע סיב. בפרטנר נמסר מוקדם יותר היום שהסיב כבר תוקן.
- הגיעו להסכמות: עסקת לאומי קארד תיסגר בימים הקרובים
- לאומי נותן פייט בהטבות מול כרטיסי האשראי החוץ בנקאיים
- לאומי יתחרה בלאומי קארד על ביטוח נסיעות לחו"ל
בשל התקלה, מוקדי השירות של החברה לא נתנו מענה בשעות האחרונות, ובלאומי קארד מסרו בעמוד הפייסבוק שלהם מוקדם יותר: "לקוחות יקרים, בשל תקלת תקשורת שנבעה מפגיעה בתשתית הספק, מוקדי השירות וערוצי הדיגיטל אינם פועלים כרגע. ייתכן כי נגרמו שיבושים מסוימים בפעילות לקוחותינו. אנו מתנצלים על כך וצופים שהעניין ייפתר בקרוב. תודה רבה על סבלנותכם".