חטיבת החלפים של פיאט קרייזלר נמכרה לתאגיד יפני ב-7 מיליארד דולר
מנייטי מארלי נחשבת לאחת מספקיות החלפים הגדולות והוותיקות בעולם, וחלקים מתוצרתה, החל במסננים וכלה ברכיבי הצתה, מותקנים ברוב המכוניות האיטלקיות, ובדגמים רבים אחרים שמיוצרים במדינות אירופיות אחרות
FCA, החברה האם של פיאט וקרייזלר הודיעה על מכירתה של מנייטי מארלי, חטיבת החלפים האיטלקית של FCA, לתאגיד קאלסוניק קנסאי היפני תמורת 7 מיליארד דולר.
מנייטי מארלי נחשבת לאחת מספקיות החלפים הגדולות והוותיקות בעולם, וחלקים מתוצרתה, החל במסננים וכלה ברכיבי הצתה, מותקנים ברובן המכריע של המכוניות המיוצרות על ידי יצרני הרכב האיטלקיים, ובדגמים רבים אחרים שמיוצרים במדינות אירופיות אחרות.
מנייטי מארלי הוקמה בשנת 1919 ועוסקת כיום בין היתר בפיתוח טכנולוגיות בטיחות ונהיגה ברכב אוטונומי. היא נחשבת לספקית החלפים השביעית בגודלה בעולם ומחזיקה בכ-200 מרכזי מו"פ וייצור ברחבי העולם. מכירתה של מנייטי מארלי נחשבה לאחת המשימות הקשות ביותר שהוטלו על כתפי סרג'יו מרקיונה המנוח, מנכ"ל פיאט שמת השנה במפתיע. מכירתה של מנייטי מארלי נחשבה ל"טבילת אש" עבור יורשו של מרקיונה, מייק מאנלי.